Accesul in invatamant

Aceasta sectiune poate fi folosita de catre colegii care simt lipsa activitatii pe forumul Ministerului Educatiei, inchis temporar. Va rugam sa va exprimati opinii, sa ne dati sugestii, sa puneti intrebari, pastrand, evident, un ton civilizat.

Moderator: costi_52

Reguli forum
Va rugam sa respectati neticheta, sa scrieti corect romaneste, sa aveti un ton civilizat. In cazul in care criticati, va rugam sa argumentati.

Accesul in invatamant

Mesajde Tudor-C » 08 Oct 2015, 15:23

Buna ziua,

Va deranjez cu o situatie pe care o intampin si as avea nevoie de cateva sfaturi. Eu sunt student in acest moment, studiez istorie si ma aflu in anul II. Cu toate ca e oarecum prematur sunt foarte tentat de o cariera in invatamant in paralel cu master-ul. Avand in vedere ca sunt novice in ceea ce inseamna accesul in sistemul didactic voiam sa intreb care ar fi pasii pe care ar trebui sa ii urmez. Stiu ca dupa licenta se sustine un examen de titularizare in urma caruia am inteles ca trebuie sa promovez cu minimum 8. Se poate sustine examenul chiar daca nu este eliberata diploma de licenta? (asta pentru ca facultatile le elibereaza dupa cateva luni). O alta problema pe care o intampin este modul psihopedagogic care stiu ca este obligatoriu, modul care se sustine gratuit in timpul facultatii dar din diferite motive, cu regret nu m-am inscris la el. Ce posiblitati exista sa il fac acum si sa fie gata pana termin facultatea si ce costuri implica? O alta chestiune la fel de importanta o reprezinta partea materiala. Care ar fi salariul in care m-as incadra? Auzisem la un moment dat ca se zvonea ca statul va oferi profesorilor debutanti care sunt inscrisi la master o bursa la fel ca si in cazul medicilor rezidenti. Este o informatie viabila? Imi cer scuze daca au fost cam multe intrebari, am incercat sa sintetizez cat mai bine si astept cu nerabdare raspunsul. Multumesc!
Tudor-C
 
Mesaje: 1
Membru din: 08 Oct 2015, 13:32

Înapoi la Forum EDU

Cine este conectat