Ma bucur ca te reintalnesc, Marilena (de la Master nu ne-am mai vazut), ca si pe Ice si Laurentiu.
Ideea Marilenei mi se pare f. buna, dar trebuie in plus o conceptie a modului de organizare a informatie. Nu stiu cum considerati, dar eu cred ca materia clasei a 11 a a fost mai bine gandita: oscilatorul electromagnetic dupa oscilatorul mecanic, de exemplu. Bazandu-ma pe analogia dintre comportarile celor doua sisteme, elevii au reusit apropate singuri sa stabilesca legile noului sistem. Cred ca asta este necesar: organizarea informatiei si in functie de gradul de dificultate dar si in functie de coerenta demersului.
Si pentru ca va intalnesc, doresc sa amintesc faptul ca am propus realizarea unei baterii de teste pe capitole, in stilul Bac2007 (
cu rezolvari!), dar am in vedere si pe cei mici.
Eu am facut deja primii pasi:
1. am publicat un sablon ce permite incarcarea rapida a enuntului si variantelor de raspuns (voi publica inca unul pt adaugarea rezolvarii, desi am explicat cum poate fi realizat, intr-un alt material);
2. am publicat deja doua astfel de teste.
Mi-am dorit de mult un proiect de echipa, si cu colaborare la distanta!
Eu incerca sa gasesc ECHIPA.
Am dorit sa fiu transanta pentru ca imi doresc ca acest proiect sa aiba o sansa reala (nu este un proiect pe "hartii"!). De aceea este necesar sa exprimi clar mesajul si sa identifici oamenii care agreaza ideea propusa.
Si mai cred ca ce poate face o echipa nu poti de unul singur! Exista copii care merita o alta sansa, in sate unde a ajuns net-ul, dar nu si profesori (am intalnit destule astfel de cazuri chiar in apropierea capitalei!).
Rugamintea mea este cel putin sa ma atentionati atunci cand apare o eroare, daca aveti timp, pt ca testele sa fie si corectate de un ochi de profesor (
emilia_pausan@yahoo.com).
Cu bucuria de a va intalni si mult respect pentru ceea ce faceti,
Emilia Pausan