Pagina 1 din 3

Titularizare 2012

MesajScris: 05 Iul 2012, 18:02
de rofi3
Am creat acest topic pentru orice discutie legata de examenul de titularizare , subiecte etc.
Multa bafta celor care invata in aceasta perioada pentru examen!

Re: Titularizare 2012

MesajScris: 05 Iul 2012, 18:08
de andreea_muntean
rofi3 scrie:Am creat acest topic pentru orice discutie legata de examenul de titularizare , subiecte etc.
Multa bafta celor care invata in aceasta perioada pentru examen!


Chiar și pentru corecturile de orice soi?Adică n-o să mai fim off-topic?
Baftă tuturor și nu uitați sfatul lui Lenin ...”Învățați,învățați,învățați!”

Re: Titularizare 2012

MesajScris: 05 Iul 2012, 18:15
de sportiv
:lol: :oops:

Re: Titularizare 2012

MesajScris: 12 Iul 2012, 19:28
de miruna-crina
Stie cineva structura subiectelor la limba engleza pt titularizare? Adica ce anume trebuie sa invatam avand in vedere noul model cadru care ne-a bulversat total. Mai invatam literatura si gramatica sau doar metodica? Va multumesc anticipat pt raspunsuri.

Re: Titularizare 2012

MesajScris: 12 Iul 2012, 19:46
de alinat
Subiectele pentru titularizare ,la invatatori sunt cele din 2010?
Multumesc!

Re: Titularizare 2012

MesajScris: 14 Iul 2012, 10:22
de sega35
In urma aparitiei modelului cadru pe edu.ro in 10 iulie, s-ar spune ca la invatatori se da concursul doar din didactica generala plus aplicatii, o mare pondere avand capitolul evaluare. As vrea sa stiu daca e adevarat, deoarece nimeni calificat nu poate sa dea lamuriri.

Re: Titularizare 2012

MesajScris: 17 Iul 2012, 09:25
de ancush
http://subiecte2012.edu.ro/2012/titular ... esubiecte/
aici gasesti modele de subiecte pentru titularizare

Re: Titularizare 2012

MesajScris: 17 Iul 2012, 12:55
de marianaaa
Cine imi explica si mie cum se rezolva subiectele de la titularizare educatori ce au aparut pe site.Plssssss

Re: Titularizare 2012

MesajScris: 17 Iul 2012, 14:22
de rofi3
Va atasez aceste modele de subiecte pentru examenul de pe 2 August.

Re: Titularizare 2012

MesajScris: 18 Iul 2012, 16:29
de floremio
Bună ziua!Să înțeleg că la examenul de titularizare va fi numai metodică? Sau?....

Re: Titularizare 2012

MesajScris: 19 Iul 2012, 12:24
de cristi_mate
Subiectele de la matematica titularizare 2012 se gasesc undeva rezolvate ? Din ce carti invatati pentru examenul din august la matematica ?

Re: Titularizare 2012

MesajScris: 24 Iul 2012, 21:28
de telegdi
buna ziua a rezolvat cumva cineva subiectele model de titularizare educatoare2012 ne-ar fi de mare ajutor sa avem si rezolvarea ?

Re: Titularizare 2012

MesajScris: 25 Iul 2012, 11:33
de band206
Buna ziua,
eu sunt un proaspat absolvent al Facultatii de Matematica Iasi si voi sustine pentru prima data acext exament. Am vazut modelul de subiect si am ramas surprins. Parca nu ar fi un examen la matematica. Dupa parea mea acest tip de examen este un dezavanj pentru cei ca mine. El presupune cunosterea amanuntita a manualelor scolare. Ceea ce pentru cei noi venit este un handicap.Dar acesta e un subiect destul de vast. Totusi, intrebarea mea principala este.... ce este acest DEMERS DIDACTIC? Stau cu subiectul in fata si nu stiu de unde sa incep. ma poate ajuta cineva

Re: Titularizare 2012

MesajScris: 25 Iul 2012, 14:42
de sportiv
Demersul didactic este activitatea desfasurata de profesor/ învatator care consta în anticiparea etapelor si a actiunilor concrete de realizare a predarii-învățării. Presupune: lectura personalizata a programelor scolare, planificarea calendaristica, proiectarea unitatilor de învatare sau a lectiilor.
Proiectarea demersului didactic, care pregăteşte desfăşurarea activităţii didactice din clasă, presupune parcurgerea de către profesor a următorilor paşi:
- lectura programei şcolare;
- identificarea unităţilor de învăţare, care stau la baza realizării planificării calendaristice;
- elaborarea planificării calendaristice
- proiectarea unităţilor de învăţare.
- proiectarea lecțiilor.
Lectura integrală a programei şcolare şi înţelegerea logicii interne a acesteia reprezintă
condiţii obligatorii în vederea proiectării eficiente a activităţii didactice.

Re: Titularizare 2012

MesajScris: 25 Iul 2012, 15:01
de sportiv
Iată:
,,Demersul pedagogic reprezintă ansamblul intervenţiilor formative dirijate, în mod special, de educator (profesor, părinte etc.) în vederea optimizării acţiunii didactice/educative (vezi Dictionnaire actuel de l'education, 1993, pag.323-324).Finalizarea demersului la nivelul unui discurs specific pedagogic presupune realizarea unui repertoriu comun între educator şi educat, susţinut la diferite grade de congruenţă psihologică de natură cognitivă, afectivă,motivaţională, exprimată în plan aptitudinal şi atitudinal.Tipologia demersului pedagogic reflectă structura de funcţionare a discursului, proiectată în anumite limite detimp şi spaţiu. Putem sesiza astfel trei tipuri de demersuri angajate în realizarea unui ciclu de educaţie/instruire:- un demers pedagogic punctual, care operaţionalizează obiective concrete realizabile imediat, limitate de regulă, la o singură dimensiune sau formă a educaţiei;- un demers pedagogic liniar, care programează obiective specifice realizabile pe termen scurt şi mediu, care implică, de regulă, mai multe dimensiuni sau forme ale, e-ducaţiei;- un demers pedagogic strategic, care planifică obiective generale realizabile pe termen mediu şi lung, care angajează, de reguiă, toate dimensiunile şi formele educaţiei.Planificarea demersului pedagogic vizează modalităţile de organizare a resurselor şi a sarcinilor didactice/educative angajate la nivelul activităţii de formare-dezvoltare a personalităţii. Din această perspectivă poate fi dezvoltat un demers pedagogic de tip liniar (realizabil "din aproape în aproape"), de tip spirală(realizabil prin reluarea acţiunii la parametrii superiori), de tip strategic (realizabil pe termen mediu şi lung, prin"explorare-organizare-reinvestire").Valorificarea demersului pedagogic la nivelul procesului de învăţământ presupune avansarea unor module de studiu, care pot fi proiectate-dezvoltate în sens punctual (pentru îndeplinirea unor sarcini cu efecte imediate),liniar (pentru îndeplinirea u-nor sarcini cu efecte în lanţ), transversal (pentru îndeplinirea unor sarcini cu efectemultiplicate în plan intelectual-moral-tehnologic-estetic-fizic, în condiţii de instruire formală-nonformală-informală”
(SORIN CRISTEA-Dicționar de termeni pedagogici-EDP 1998)