Pagina 1 din 1
Comisia metodica
Scris:
09 Sep 2010, 14:06
de taisia08
Ma poate ajuta cineva in legatura cu ce ar trebui sa contina dosarul acestei comisii?Multumesc anticipat
Re: Comisia metodica
Scris:
09 Sep 2010, 14:27
de vera2008
Re: Comisia metodica
Scris:
11 Sep 2010, 10:22
de dawid
Si eu sunt resposabil pentru comisia metodica la grupa mica. Nu stiu exact ce trebuie sa contina portofoliul. Mi s-a spus ca trebuie sa planific saptamanal o activitate (in special referate ale membrilor comisiei de grupa mica, dezbateri pe anumite teme). Cam atat...
Cu siguranta implica mult mai multe activitati si responsabilitati aceasta comisie. Dar care sunt acelea?...
Re: Comisia metodica
Scris:
11 Sep 2010, 13:58
de edit70
Multumesc vera2008 pentru ca apreciezi si recomanzi munca mea, pentru mine e importanta recomandarea ta.
Re: Comisia metodica
Scris:
04 Oct 2010, 21:00
de atunel
taisia08 scrie:Ma poate ajuta cineva in legatura cu ce ar trebui sa contina dosarul acestei comisii?Multumesc anticipat
si eu caut
Re: Comisia metodica
Scris:
25 Oct 2010, 21:59
de monicabogdan
comisia metodica se intruneste lunar dupa o planificare anuala realizata de toti membrii comisiei.Saptamanal se desfasoara o activitate metodica(consemnata in caietul educatoarei)cu toate educatoarele si care are o tematica semestriala- anuala.Mapa comisiei metodice cuprinde:
I. ORGANIZARE
Extras din R.O.F.U.I.P. 2005 (Art. 35, 36, 37, cu privire la catedrele / comisiile metodice);
Raportul de activitate al comisiei metodice pentru anul şcolar precedent;
Rapoartele de activitate semestriale pentru anul şcolar în curs;
Planul managerial al comisiei metodice;
Planificarea calendaristică a acţiunilor comisiei metodice (pentru realizarea obiectivelor propuse în planul managerial al comisiei metodice);
Programul de activităţi metodice (aprobat de directorul şcolii);
Copie – Programul activităţilor metodice de la nivelul cercului pedagogic;
Procesele verbale ale activităţilor Comisiei metodice;
Copie a procesului verbal prin care fiecare debutant, necalificat şi suplinitor calificat fără formare în ultimii 5 ani va avea un mentor numit în Consiliul de Administraţie;
Grafic de interasistenţe, fişe de observare a lecţiei.
II. ÎNCADRARE
Componenţa comisiei metodice a învăţătorilor;
Evidenţa educatoarelor:
Formarea continuă a cadrelor didactice (ultimii 5 ani)
CV – urile cadrelor didactice, în format european, actualizate (arhivate într-un singur dosar);
Graficul serviciului pe şcoală;
Responsabilităţile cadrelor didactice (la nivelul comisiei, la nivelul şcolii);
Fişa postului;
Fişa de autoevaluare.
III. CURRICULUM
Structura anului şcolar;
Planurile - cadru pentru clasele I – IV;
Schemele orare pe clase;
Orarele claselor;
Programe şcolare în vigoare – ciclul primar;
Fotocopii ale planificărilor calendaristice;
Lista manualelor utilizate pentru fiecare clasă;
Auxiliare utilizate (proces verbal cu acordul scris al părinţilor, pentru fiecare clasă în parte).
IV. EXTRACURRICULARE
Programul activităţilor extracurriculare – la nivel de comisie metodică;
Proiect pentru fiecare activitate desfăşurată;
Rezultate obţinute la concursurile prescolare;
Discipline opţionale;
Oferta de discipline opţionale pentru anul şcolar următor
(2009 - 2010);
Parteneriate, proiecte în derulare, în care este implicat învăţământul prescolar;
Lectorate cu părinţii la nivelul învăţământului prescolar.
V. EVALUARE
Planificarea testelor iniţiale, sumative, finale;
Probe de evaluare (iniţială, finală, sumativă) aplicate;
Rezultatele testelor – măsurare, interpretare;
Activităţi de recuperare şi dezvoltare.
VI. ANEXE
Referate şi proiecte (susţinute în cadrul activităţilor Comisiei metodice);
Diferite documente oficiale (OM, regulamente ...).
Re: Comisia metodica
Scris:
25 Oct 2010, 21:59
de monicabogdan
comisia metodica se intruneste lunar dupa o planificare anuala realizata de toti membrii comisiei.Saptamanal se desfasoara o activitate metodica(consemnata in caietul educatoarei)cu toate educatoarele si care are o tematica semestriala- anuala.Mapa comisiei metodice cuprinde:
I. ORGANIZARE
Extras din R.O.F.U.I.P. 2005 (Art. 35, 36, 37, cu privire la catedrele / comisiile metodice);
Raportul de activitate al comisiei metodice pentru anul şcolar precedent;
Rapoartele de activitate semestriale pentru anul şcolar în curs;
Planul managerial al comisiei metodice;
Planificarea calendaristică a acţiunilor comisiei metodice (pentru realizarea obiectivelor propuse în planul managerial al comisiei metodice);
Programul de activităţi metodice (aprobat de directorul şcolii);
Copie – Programul activităţilor metodice de la nivelul cercului pedagogic;
Procesele verbale ale activităţilor Comisiei metodice;
Copie a procesului verbal prin care fiecare debutant, necalificat şi suplinitor calificat fără formare în ultimii 5 ani va avea un mentor numit în Consiliul de Administraţie;
Grafic de interasistenţe, fişe de observare a lecţiei.
II. ÎNCADRARE
Componenţa comisiei metodice a învăţătorilor;
Evidenţa educatoarelor:
Formarea continuă a cadrelor didactice (ultimii 5 ani)
CV – urile cadrelor didactice, în format european, actualizate (arhivate într-un singur dosar);
Graficul serviciului pe şcoală;
Responsabilităţile cadrelor didactice (la nivelul comisiei, la nivelul şcolii);
Fişa postului;
Fişa de autoevaluare.
III. CURRICULUM
Structura anului şcolar;
Planurile - cadru pentru clasele I – IV;
Schemele orare pe clase;
Orarele claselor;
Programe şcolare în vigoare – ciclul primar;
Fotocopii ale planificărilor calendaristice;
Lista manualelor utilizate pentru fiecare clasă;
Auxiliare utilizate (proces verbal cu acordul scris al părinţilor, pentru fiecare clasă în parte).
IV. EXTRACURRICULARE
Programul activităţilor extracurriculare – la nivel de comisie metodică;
Proiect pentru fiecare activitate desfăşurată;
Rezultate obţinute la concursurile prescolare;
Discipline opţionale;
Oferta de discipline opţionale pentru anul şcolar următor
(2009 - 2010);
Parteneriate, proiecte în derulare, în care este implicat învăţământul prescolar;
Lectorate cu părinţii la nivelul învăţământului prescolar.
V. EVALUARE
Planificarea testelor iniţiale, sumative, finale;
Probe de evaluare (iniţială, finală, sumativă) aplicate;
Rezultatele testelor – măsurare, interpretare;
Activităţi de recuperare şi dezvoltare.
VI. ANEXE
Referate şi proiecte (susţinute în cadrul activităţilor Comisiei metodice);
Diferite documente oficiale (OM, regulamente ...).
Re: Comisia metodica
Scris:
04 Mar 2015, 11:39
de gaitur
monicabogdan scrie:comisia metodica se intruneste lunar dupa o planificare anuala realizata de toti membrii comisiei.Saptamanal se desfasoara o activitate metodica(consemnata in caietul educatoarei)cu toate educatoarele si care are o tematica semestriala- anuala.Mapa comisiei metodice cuprinde:
I. ORGANIZARE
Extras din R.O.F.U.I.P. 2005 (Art. 35, 36, 37, cu privire la catedrele / comisiile metodice);
Raportul de activitate al comisiei metodice pentru anul şcolar precedent;
Rapoartele de activitate semestriale pentru anul şcolar în curs;
Planul managerial al comisiei metodice;
Planificarea calendaristică a acţiunilor comisiei metodice (pentru realizarea obiectivelor propuse în planul managerial al comisiei metodice);
Programul de activităţi metodice (aprobat de directorul şcolii);
Copie – Programul activităţilor metodice de la nivelul cercului pedagogic;
Procesele verbale ale activităţilor Comisiei metodice;
Copie a procesului verbal prin care fiecare debutant, necalificat şi suplinitor calificat fără formare în ultimii 5 ani va avea un mentor numit în Consiliul de Administraţie;
Grafic de interasistenţe, fişe de observare a lecţiei.
II. ÎNCADRARE
Componenţa comisiei metodice a învăţătorilor;
Evidenţa educatoarelor:
Formarea continuă a cadrelor didactice (ultimii 5 ani)
CV – urile cadrelor didactice, în format european, actualizate (arhivate într-un singur dosar);
Graficul serviciului pe şcoală;
Responsabilităţile cadrelor didactice (la nivelul comisiei, la nivelul şcolii);
Fişa postului;
Fişa de autoevaluare.
III. CURRICULUM
Structura anului şcolar;
Planurile - cadru pentru clasele I – IV;
Schemele orare pe clase;
Orarele claselor;
Programe şcolare în vigoare – ciclul primar;
Fotocopii ale planificărilor calendaristice;
Lista manualelor utilizate pentru fiecare clasă;
Auxiliare utilizate (proces verbal cu acordul scris al părinţilor, pentru fiecare clasă în parte).
IV. EXTRACURRICULARE
Programul activităţilor extracurriculare – la nivel de comisie metodică;
Proiect pentru fiecare activitate desfăşurată;
Rezultate obţinute la concursurile prescolare;
Discipline opţionale;
Oferta de discipline opţionale pentru anul şcolar următor
(2009 - 2010);
Parteneriate, proiecte în derulare, în care este implicat învăţământul prescolar;
Lectorate cu părinţii la nivelul învăţământului prescolar.
V. EVALUARE
Planificarea testelor iniţiale, sumative, finale;
Probe de evaluare (iniţială, finală, sumativă) aplicate;
Rezultatele testelor – măsurare, interpretare;
Activităţi de recuperare şi dezvoltare.
VI. ANEXE
Referate şi proiecte (susţinute în cadrul activităţilor Comisiei metodice);
Diferite documente oficiale (OM, regulamente ...).