TITULARIZARE 2008!!!

Discutii legate de invatamantul romanesc, cum este acum si cum ar trebui sa fie.

TITULARIZARE 2008!!!

Mesajde magda_bejan22 » 27 Feb 2008, 00:59

Ma bucur nespus ca am gasit acest site, care, sper eu, sa imi raspunda la nenumaratele intrebari pe care le am in legatura cu profesia pe care mi-am ales-o. Sunt studenta in anul 4 la Facultatea de Litere, specializare Romana-Engleza. Imi doresc de la 12 ani sa fiu profesor, cred ca am aptitudini pentru aceasta si am muncit cat de mult am putut ca sa dobandesc suficiente cunostinte pe parcursul liceului si al facultatii pe care sa le transmit mai departe Motivul pentru care va scriu acum e ca sunt extrem de derutata...nu stiu ce trebuie sa fac mai departe.... in curand o sa-mi dau licenta...apoi? unde sa merg? trebuie sa astept pana dupa titularizare? si despre titularizare unde ma pot interesa? mentionez ca sunt din oradea si tintesc un post din localitate- am medii frumoase, am si luat bursa cateva semestre... dar nu stiu de unde sa o iau daca vreau sa concurez pentru un post....imi cer scuze pentru multitudinea intrebarilor, dar sper din toata inima ca se afla printre dumneavoastra profesori care au abilitatea de a-mi dezlega 'enigmele' , as vrea sa o iau din timp pentru a putea incepe sa predau din toamna.
Astept cu nerabdare orice sugestie si va multumesc anticipat! Toate cele bune...
magda_bejan22
 
Mesaje: 4
Membru din: 25 Feb 2008, 23:46

Re: TITULARIZARE 2008!!!

Mesajde cosmin2000 » 28 Feb 2008, 00:21