suplinire

suplinire

Mesajde ady30 » 29 Ian 2009, 19:42

Lucrez ca educatoare de doi ani si as vrea sa stiu cum pot sa ma calific. Am terminat Faculatea de Drept si nu as vrea sa urmez alta facultate ,sa o i-au de la capat cu examene ( adica Credis am inteles ca este singura).Asa ca ajutor!!!
ady30
 
Mesaje: 1
Membru din: 24 Iun 2008, 21:30

Mesajde teo2rina » 02 Feb 2009, 16:55

problema e ca, ar trebui sa urmati cursurile universitatii mentionate, cu toate ca nu se face si gramatica, din cate stiu eu. pacat, v-ar mai trebui putin exercitiu...


sa o i-au de la capat
teo2rina
 
Mesaje: 3
Membru din: 15 Apr 2007, 15:45

Mesajde emil » 02 Feb 2009, 19:11

teo2rina scrie:problema e ca, ar trebui sa urmati cursurile universitatii mentionate, cu toate ca nu se face si gramatica, din cate stiu eu. pacat, v-ar mai trebui putin exercitiu...


sa o i-au de la capat

Intervin si eu off topic
Eu cred ca ambele persoane au nevoie de ceva corectii gramaticale. Râde ciob de oala sparta...cam asa suna un proverb. Va recomand insistent sa va cenzurati bine modul de scriere pentru ca sunteti educatori, iar dvs. mai dati si ...lectii la altii!

Va multumesc de atentie,
Emil Onea
Avatar utilizator
emil
Site Admin
 
Mesaje: 2737
Membru din: 22 Oct 2003, 23:10
Localitate: Focsani

Mesajde andreea_muntean » 02 Feb 2009, 22:34

emil scrie:
teo2rina scrie:problema e ca, ar trebui sa urmati cursurile universitatii mentionate, cu toate ca nu se face si gramatica, din cate stiu eu. pacat, v-ar mai trebui putin exercitiu...


sa o i-au de la capat

Intervin si eu off topic
Eu cred ca ambele persoane au nevoie de ceva corectii gramaticale. Râde ciob de oala sparta...cam asa suna un proverb. Va recomand insistent sa va cenzurati bine modul de scriere pentru ca sunteti educatori, iar dvs. mai dati si ...lectii la altii!

Va multumesc de atentie,


Mai ales dvs , dle Onea !!! "...lectii la altii ! Adica " altora "!! Cred ca asta ati dorit sa scrieti !
andreea_muntean
 
Mesaje: 440