Sunt mandra de ei!

Sunt mandra de ei!

Mesajde daiana » 09 Oct 2006, 22:06

In fiecare zi sunt mandra de elevii mei. Avand clasa I, fiecare etapa parcursa cu succes constituie o mare realizare. De exemplu, in momentul de fata, sunt mandra ca acesti copii reusesc sa formuleze propozitii, sa identifice numarul si locul cuvintelor in propozitie, sa desparta cuvintele in silabe.
Va propun sa ne impartasiti satisfactia traita in momentul in care elevii d-voastra obtin rezultate deosebite in cadrul concursurilor sau olimpiadelor scolare, dar si atunci cand evolutia lor in cadrul orelor de curs este una evidenta si imbucuratoare.
daiana
 
Mesaje: 594
Membru din: 22 Ian 2006, 23:16

Mesajde cristyna » 10 Oct 2006, 19:13

Eu am acum clasa a IV-a. Ceea ce ma face sa fiu mandra de copiii mei este faptul ca eu le-am fost si educatoare si invatatoare. Dupa ce am fost la gradinita doi ani, am mers la concursul de titularizare pe invatatori si...... surpriza: am prins un post la scoala de care apartinea gradinita. Cine oare a luat clasa I?? EU. Deci, sunt cu ei de 6 ani.
Sunt mandra ca eu i-am invatat asa de multe. Sincer, cateodata ma uit la ei si nu-mi vine sa cred ce mult au crescut. Uneori ne mai uitam la pozele de la grdinita si ne distram ce mici eram....... :D
Avatar utilizator
cristyna
 
Mesaje: 427
Membru din: 06 Apr 2005, 22:59
Localitate: Timisoara

Mesajde daiana » 10 Oct 2006, 20:33

E o situatie neobisnuita! Banuiesc ca esti foarte atasata de acesti copii. Ma bucur pentru tine. :)
daiana
 
Mesaje: 594
Membru din: 22 Ian 2006, 23:16

Mesajde ellis » 12 Oct 2006, 18:19