salarizare

salarizare

Mesajde miha_c » 22 Iul 2008, 18:17

lucrez ca educatoare de 3 anii, am terminat liceul pedagogic. anul acesta am terminat facultatea, ce ii drept nu in domeniu, asistenta sociala, dar mi s-a spus ca voi fi platita la fel, tot cu studii medii. poate cineva sa-mi dea informatii in acest sens. va multumesc
miha_c
 
Mesaje: 6
Membru din: 25 Mar 2007, 19:56

Mesajde aalliinnaa » 22 Iul 2008, 20:38

Inca nu se stie nimic pana nu va aparea noua lege a invatamantului.

Daca apare pana la 1 septembrie, se pare ca institutori vor fi doar cei cu colegiul - restul, cu orice alta facultate decat Stiinte ale Educatiei vor fi invatatori.
Daca nu apare pana la 1 sept veti fi institutor I.

Cititi art. 38 din propunerea legii privind statutul personalului didactic.
Avatar utilizator
aalliinnaa
 
Mesaje: 594
Membru din: 28 Mai 2004, 17:15
Localitate: Suceava

Mesajde tulip_flower » 22 Iul 2008, 22:20

Nu este adevarat.Esti institutor I.Citeste cu atentie statutul.Sunt de trei ani platita ca institutor I.Liceul pedagogic (5 ani) plus orice facultate inseamna institutor I. Problema este la cei care au facut postliceala (care slava domnului s a desfiintat) sau colegiul de 3 ani.Ei sunt obligati sa faca 1 an la stiintele educatiei pt a fi institutor I.Si mi se pare normal sa fie asa , dupa ce ca au ajuns invatatoare sau educatoare la seral ( scuze pentru sinceritate).Eu am terminat filologie (romana -engleza).

SUCCES!!
tulip_flower
 
Mesaje: 32
Membru din: 14 Iul 2008, 13:46

Mesajde aalliinnaa » 22 Iul 2008, 22:42