Eu, în primele două săptămâni am pus mare accent pe socializare, pe interrelaţionare, pe cunoaşterea regulilor clasei, pe vizitarea şcolii şi n-am scris nici în caiete nici în auxiliare. Am organizat jocuri de rol, scurte dialoguri, telefonul fără fir, am folosit şi o marionetă, fişe şi altele. Am găsit nişte jocuri foarte drăguţe printre materialele doamnei Mirela Barcan (mirela_barcan). Am deschis puţin şi manualul, dar semne grafice nu am scris. Primele semne le-am scris în caietul de matematică şi după vreo două zile am început şi la scriere. În rest, am cântat, am desenat pe maculator, am colorat şi ... 9 zile au trecut repede că prima nu se pune
.
Şi, dacă tot vorbiţi de clasa I, poate vă interesează auxiliarul meu pentru citit-scris. E pentru tot anul şcolar. L-am făcut după O Pârâială, dar merge bine şi după Piţilă/Mihăilescu.