PREDARE SIMULTANA

PREDARE SIMULTANA

Mesajde anna-lissa » 11 Mar 2012, 12:46

Daca la o scoala cu predare simultana nu sunt elevi pentru clasa pregatitoare, cum se vor grupa clasele? Am inteles ca de la toamna nu se va mai pastra I cu III si II cu IV, ci I cu II si III cu IV.
anna-lissa
 
Mesaje: 22
Membru din: 29 Aug 2005, 18:24

Re: PREDARE SIMULTANA

Mesajde sportiv » 11 Mar 2012, 16:21

Nu a spus nimeni asa ceva! (Cel puțin eu nu am vazut nicăieri).Oricum aceasta împărțire I cu III si II cu IV,nu era obligatorie! Se puteau cupla și altfel, asa încât la cele 2 clase sa fie un numar cât mai mic de elevi.
In metodologia pentru clasa preg. se recomanda ca, acolo unde este posibil, aceasta clasa sa funcționeze singură! (cu minim 12 elevi, desigur, asa cum spune legea). Paradoxul este ca ,în localități, rurale mai ales, vor apărea activități simultane, prin scoli unde n-au fost niciodată! :oops: unde elevii sunt sub 12,sau chiar 2-3! (Si ,,noi” care voiam eradicarea învațământului simultan!) :?
Avatar utilizator
sportiv
 
Mesaje: 3121
Membru din: 19 Ian 2008, 19:02
Localitate: Răcăciuni-Bacău

Re: PREDARE SIMULTANA

Mesajde viocro » 12 Mar 2012, 17:49

În ceea ce priveşte eradicarea învăţământului simultan e bine să nu ... "cobim". S-ar putea chiar să se "eradicheze"! În şcoala mea sunt elevi din două sătuce de zece ani. Atunci s-au eradicat şcolile simultane din cele două sate. Deci de zece ani. Acum, sincer vorbind, pentru elevi este mai bine să lucreze în clase liniare, decât patru clase simultan cum era. Sunt aduşi dimineaţa cu maşina toţi odată, iar la amiază se fac două drumuri: primul pentru cei de la grădiniţă şi primar, al doilea cu cei de la gimnaziu. Acum nu ştiu colegilor care lucrează la simultan cum le-ar fi, în sensul că nu ştiu dacă-şi doresc sau nu eradicarea.
Nu am ironizat, domnule sportiv, mi-a plăcut doar termenul şi l-am folosit mai accentuat. Vă rog să nu vă supăraţi!
Numai bine de la Suceava!
viocro
 
Mesaje: 423
Membru din: 27 Feb 2008, 19:30