ce parere aveti despre includerea copiiilor cu CES(ADHD inclusiv..tot mai multi)in invatamantul de masa?care va fi soarta scolilor speciale?se vor desfiinta ele?Jumatate dintre elevii mei sunt cu CES,parintii refuza cooperarea ,nu recunosc,psihologul nu le poate face o evaluare,eu sunt de butanta abia reusesc sa lucrez cu ceilalti,am inspectii peste inspectii anul acesta ,trebuie sa lucrez diferentiat,nu mai am timp de familia mea,stau tot timpul sa fac proiecte de lectie,fise diverse,teste s.a.m.d.p..sunt dezamagita ..nu mai am nici o bucurie dupa nici trei ani de activitate..desi iubesc copiii,imi place sa lucrtez cu ei,fac o munca de Sisif care din pacate nu e recunoscuta de nimeni..inspectiile de indrumare si consiliere nu sunt deloc ceea ce se vor a fi,as abandona lupta.pentru munca mea cu acesti copii cu probleme mari nu am nici macar profesor de sprijin la clasa,sunt amenintata cu inspectii multe,parintii au sit.materiala modesta nu colaboreaza,toate materialele le suport din buzunarul meu,nu am urmat un modul psihopedagogic care sa ma ajute sa lucrez cu elevii cu CES..de la o vreme lucrez aproape numai cu ei,ii ignor aproape pe ceilalti fiindca cei dintai ma solicita incontinuu...e frustrant..anul asta trebuia sa dau def-ul,dar cred ca o sa renunt..am avut o prima inspectie care nu a apreciat nici un aspect pozitiv la clasa doar nu m-a batut d-na metodista,mi-a vorbit tare urat,m-a umilit...munca mea e in zadar,deja lucrurile se indreapta intr-o directie gresita nu am nici un aliat..singurii ar fi elevii care ma iubesc si ma apreciaza,falilia nu intelege de ce trebuie sa-i neglijez sa ma documentez toata ziua,sa printez toata ziua materiale,sa platesc din buzunar atatea :coli,tus,carti etc.
Voua va este mai usor?Unde sa gasesc intelegere?Ce urmareste ministerul prin integrarea atator copii cu probleme pe care noi ii monitorizam f.greu??????????