ajutor

ajutor

Mesajde coman » 30 Sep 2007, 15:18

sunt profesoara de limba romana si am primit si ore de franceza la clasa simultan. as avea nevoie de ajutor sa-mi fac planificarea. nu ma descurc si as vrea sa ma ajute cineva.
va multumesc
coman
 
Mesaje: 11
Membru din: 05 Aug 2007, 15:46

Mesajde maria_maria » 01 Oct 2007, 19:20

eu sunt invatatoare la simultan , 2-4, iar planificarile se fac separat pentru a 2-a si pentru a 4-a , respectiv ce clase ai tu...
maria_maria
 
Mesaje: 154
Membru din: 31 Aug 2006, 11:39

Mesajde lillya » 04 Oct 2007, 19:43

Planificarea se face la fel ca la clasele cu predare normala.
Predati cumva limba franceza la clasele a III-a si a IV-a simultan?
lillya
 
Mesaje: 80
Membru din: 29 Noi 2006, 18:04

Mesajde coman » 01 Noi 2007, 23:31

da, predau limba franceza la clasa a III-a si a IV- a simultan.
e greu, mai ales ca sunt elevi mai slabuti.
coman
 
Mesaje: 11
Membru din: 05 Aug 2007, 15:46

Mesajde cadrudid » 02 Noi 2007, 01:29

din cate am invatat io, cursurile simultane cu doua clase se efectueaza cu conditia ca intre cele doua clase sa existe 2 ani diferenta.

acuma, e posibil ca io sa ma fi ramolit, dar n-as crede sa fie asta!
Avatar utilizator
cadrudid
 
Mesaje: 295
Membru din: 15 Oct 2004, 12:35

Mesajde coman » 02 Noi 2007, 19:30

nu stiu ce sa zic, dar predau la clasa a III -a si a- IV-a.
coman
 
Mesaje: 11
Membru din: 05 Aug 2007, 15:46

lb. franceza simultan

Mesajde mihaim » 02 Noi 2007, 23:37

La clasa a-II-a nu se face franceza si atunci trebuie sa cupleze astfel clasele.Planificarea se face ptr. fiecare clasa, deoarece materia este diferita.In timp ce lucrati cu o clasa,cealalta clasa va efectua o munca independenta ( individual si diferentiat, in perechi sau pe grupe ) asta in functie si de nr. elevilor dintr-o clasa.
mihaim
 
Mesaje: 48
Membru din: 28 Aug 2007, 23:01

Re: lb. franceza simultan

Mesajde dinel » 03 Noi 2007, 16:27

O mica strategie de predare a limbii franceze in conditii simultane .