lucrare de licenta

lucrare de licenta

Mesajde stanescudaniela » 20 Iun 2007, 22:57

sunt studenta in anul II la Stiintele educatiei, pedagogia invatamantului primar.
as dori sa aleg lucrarea de licenta la disciplina matematica si as avea nevoie de o lucrare (de gradul I sau de absolvire ) a unui invatator care a avut gradul I recent sau a unui absolvent de colegiu pedagogic.
daca se indura cineva sa mi-o trimita la adresa de mail stanescu_dlt@yahoo.com, sau sa ma contacteze pe forum cu un raspuns.
raman profund indatorata.
stanescudaniela
 
Mesaje: 3
Membru din: 11 Dec 2006, 19:40

Mesajde aalliinnaa » 21 Iun 2007, 00:50

Asemena lucrari de licenta copiate se platesc cu bani grei d-na stanescudaniela...asta numai daca ar vrea cineva ca munca lui de 1 an de zile (daca nu chiar mai mult) sa apara cu numele altuia.
Numai cel care nu a muncit la o lucrare de licenta sau de grad nu stie cata sudoare se ascunde in spatele unei simple carti pe coperta careia scrie cu litere mari NUMELE celui care a muncit la ea.

Imi pare rau daca am fost acida, dar daca totusi faceti o facultate lasati ceva in urma dvs.
Aici, pe site se incurajeaza originalitatea nu copierea, furtul.

Daca mi-ati fi cerut un sfat, o carte, v-as fi ajutat cu draga inima dar pentru copiere....se pune 1.

N-as vrea sa cred ca acestia sunt viitorii absolventi care vor functiona in invatamant. :(
Avatar utilizator
aalliinnaa
 
Mesaje: 594
Membru din: 28 Mai 2004, 17:15
Localitate: Suceava

lucrare de licenta

Mesajde stanescudaniela » 21 Iun 2007, 14:54