de andrada2007 » 11 Apr 2007, 19:20
Mai intai ti-as recomanda "Activitati in completare,pt.cls.I",ed.Euristica-are si casete audio cu cantecele si povestirile din culegere.
M-am gandit la anotimpul primavara(un rebus),caracteristici,flori de primavara puse intr-un vas(la vedere,in clasa,pt.fiecare elev,pe care sa le ofere la sfarsit insp.).Pt. capt. at. -o scurta povestire despre G.E. caruia i-a placut f.mult sa cante in natura(pt.detalii vezi man. cls.a IVa,ed.Ana sau "Sa dezlegam tainele.....",ed.Carminis).
*Eu as ramane la figuri geometrice.
Poti face trecerea la matem.printr-un cantecel despre primavara ,sa amintesti faptul ca este un anotimp in care ploua mai mult si apa .....astfel ajungi la lichide(pot da ex. de lichide pe care le consuma) , la diferite vase pe care le prezinti si faceti diferite experimente cu apa ,suc,...,le comparati(te folosesti si de manual),poti lucra paharul din hartie in care poti sa-i servesti cu suc in pauza.
Spre final poti folosi metoda cadranelor,pt.verificare:I-numele muzicianului ;II-un enunt desore el;III-un element din natura sa deseneze;IV-un ex. la matem.-vase,...In completare-auditie muzicala.
Sper sa-ti fie de folos ideile!(depinde mult si de nivelul copiilor )
Este ca o activitate transdisciplinara.