dupa ce criterii cereti exmatricularea elevilor?

Un forum dedicat discutiilor intre elevi si profesori. Ai ceva de spus? Te asteptam aici.

dupa ce criterii cereti exmatricularea elevilor?

Mesajde stv_i3 » 18 Ian 2007, 19:34

buna, sunt eleva cum am scris in alt topic in clasa a 12-a ... si am in jur de 70-80 absente pana in prezent (nemotivate)... diriginta mi-a facut referat de exmatriculare si urmeaza a fi discutata problema in consiliu... vroiam sa va intreb cum decurg aceste consilii? as mai avea poate vreo sansa sa scap de exmatriculare tinand cont ca asa sunt destul de cuminte nu creez probleme desi uneori devin mai galagioasa, rebela, sau somnoroasa... nu as vrea sa fiu exmatriculata avand in vedere ca urmeaza sa dau bac-ul... si nici nu as vrea sa stric reputatia familiei... stiu ca ar fi trebuit sa ma gandesc la asta de la inceput insa... na... ce sanse as avea? sau ... as putea sa ma mut in alt/a liceu/clasa?
va mutumesc anticipat...si astept raspunsurile dvoastra cu nerabdare
stv_i3
 
Mesaje: 1
Membru din: 18 Ian 2007, 19:02

Cum se fac exmatricularile

Mesajde liliababei » 19 Ian 2007, 20:37

Conform regulamentului scolar in vigoare la 20 absente nemotivate dirigintele elibereaza un preaviz de exmatriculare cu numar de inregistrare si cu toate formalitatile. Acesta este trimis prin posta parintilor si prin acesta li se comunica parintilor ca daca elevul va mai lipsi nemotivat se va lua masura regulamentara de exmatriculare.Acest preaviz trebuie consemnat in catalog. La 40 absente nemotivate elevul va fi exmatriculat. Atunci dirigintele face un referat de exmatriculare care va fi discutat in consiliul profesoral.
Cam asta este, nu dirigintele hotaraste ci regulamentul scolar. Si inca ceva, la 120 absente nemotivate elevul va repeta anul scolar din motive medicale.
Liliana.
liliababei
 
Mesaje: 30
Membru din: 26 Apr 2006, 17:42

Mesajde oana1964 » 20 Ian 2007, 22:11

din cate stiu eu chestia cu 120 de absente (motivate medical) nu mai este valabila.