demisie invatamant

Discutii off-topic, despre orice

demisie invatamant

Mesajde andreea3006 » 23 Iul 2013, 21:58

Sunt profesor titular de limba si literatura romana, am dat definitivatul pe 18 iulie, l-am luat cu 8.80, dar as dori sa plec din tara, pe o perioada nedeterminata. Daca doresc sa demisionez, mi se anuleaza statutul de profesor definitiv? Daca doresc sa revin in invatamant, reiau tot procesul (titularizare, def, etc.)?
andreea3006
 
Mesaje: 12
Membru din: 24 Iul 2010, 10:32

Re: demisie invatamant

Mesajde sportiv » 23 Iul 2013, 22:32

Vă sfătuiesc să depuneți ,în părimă fază, cerere pentru concediu fără plată pe un an de zile , apoi o să mai vedeți cum decurg lucrurile!
Avatar utilizator
sportiv
 
Mesaje: 3121
Membru din: 19 Ian 2008, 19:02
Localitate: Răcăciuni-Bacău

Re: demisie invatamant

Mesajde nikostoica » 24 Iul 2013, 03:29

Am fost in aceasta situatie....Faceti o cerere la ISJ- resurse umane - pentru incetarea contractului cu acordul partilor. Atentie insa sa va luati decizia de incetare a contractului de munca si mai apoi sa obtineti fisa fiscala pe anul respectiv ca tot au disparut cartile de munca. Definitivatul nu vi-l poate lua nimeni. Insa renuntati de bunavoie la titularizare. Ca sa reveniti in sistem trebuie doar sa o luati de la capat cu examenele...atat.
nikostoica
 
Mesaje: 53
Membru din: 11 Feb 2005, 16:05

Re: demisie invatamant

Mesajde andreea3006 » 24 Iul 2013, 19:14

sportiv scrie:Vă sfătuiesc să depuneți ,în părimă fază, cerere pentru concediu fără plată pe un an de zile , apoi o să mai vedeți cum decurg lucrurile!

multumesc pentru sfat. :) am avut concediu fara plata in 2011- 2012, pentru o bursa in strainatate...
andreea3006
 
Mesaje: 12
Membru din: 24 Iul 2010, 10:32

Re: demisie invatamant

Mesajde andreea3006 » 24 Iul 2013, 19:16