Planificari profesor itinerant

Planificari profesor itinerant

Mesajde andra_milea » 15 Sep 2008, 16:53

Buna...Va rog frumos sa ma ajutati...sunt profesor itinerant debutant si as dori sa vad modele de planificari...am inteles ca trebuie sa am planificari pentru toate ariile curriculare...
Astept sfaturile voastre...va multumesc
andra_milea
 
Mesaje: 2
Membru din: 02 Sep 2008, 16:48

Mesajde balan_stefania88 » 23 Mar 2009, 22:30

buna!planificarile pe care tu trebuie sa le ai sunt cele de la clase normale.Noi,profesorii itineranti,lucram dupa planificarile de la clasa.La ce materie predai,trebuie sa ai planificari.;)daca mi ai da id ul tau ti`as putea trimite planificarile pe care le am eu
:) :)
balan_stefania88
 
Mesaje: 4
Membru din: 23 Mar 2009, 21:38

Re: Planificari profesor itinerant

Mesajde prof2009 » 16 Sep 2009, 13:53

Buna ! planificarile scolare sunt acele planificari care trebuie sa fac pentru copii separat? Planificarile care fac eutrebuie sa-l duc la scoala la care apartin ? Multumesc pentru ajutor
prof2009
 
Mesaje: 1
Membru din: 11 Sep 2009, 15:59

Re: Planificari profesor itinerant

Mesajde em_ba » 11 Dec 2009, 10:41

buna ziua! sunt cadru didactic itinerant in cluj si as putea sa va ajut cu lucrarea: "Adaptare,compenso-recuperare,integrare - instrumente si tehnici de lucru specifice C.D.S./I. si partenerilor acestora". Lucrarea structureaza activitatea noastra,ofera PIP,modele de planificare,rapoarte de evaluare,modele de curriculum adaptat pe niveluri de capacitati de invatare pt clasele I-IV, modele de fise de monitorizare a rezultatelor si modele de planuri de activitate desfasurate in parteneriat/personalizat. ma puteti contacta la adresa:cenzurat, va rog sa comunicati prin mesaj privat
Sarbatori fericite!
em_ba
 
Mesaje: 1
Membru din: 11 Dec 2009, 10:23

Re: Planificari profesor itinerant

Mesajde floryna » 11 Sep 2010, 16:52