Rugaminte parinti de copii in clasa 0 si prof de clasa 0

Discutii legate de invatamantul romanesc, cum este acum si cum ar trebui sa fie.

Rugaminte parinti de copii in clasa 0 si prof de clasa 0

Mesajde CirnaruDaniela » 03 Ian 2013, 21:01

Buna ziua! Numele meu este Daniela Cirnaru, sunt studenta la Pedagogie, an II la Universitatea Bucuresti. In cadrul cursului de Metodologia Cercetarii in Stiintele Educatiei, avem de realizat o cercetare cu privire la clasa 0. Mai exact, fiecare student in parte are un numar de chestionare de completat, 3 pentru parinti de clasa 0, si 3 pentru profesorii de clasa 0. Este un numar de 10-11 intrebari, la care se raspunde foarte usor, nu necesita timp, nu am nevoie de date sau nume. Multumesc anticipat, si sper sa ma ajute cineva, pentru ca am mare nevoie de ajutor. În scolile in care am mers am avut parte numai de usi inchise... Oamenii sunt foarte reticenti la astfel de studii, insa daca este cineva interesat, pot trimite chestionarul, si daca pana la final nu mai doriti sa raspundeti, nu este problema. Insa va asigur ca toate intrebarile sunt la "locul lor" si strict pe subiect, raspunsurile sunt folosite doar pentru analize statistice. Aveti si chestionarele atasate, daca doriti sa le completati, puteti sa le trimiti pana pe 9 ianuarie,pe mailul meu, cirnaru.daniela@yahoo.com ! Multumesc mult
CirnaruDaniela
 
Mesaje: 5
Membru din: 03 Ian 2013, 16:29

Re: Rugaminte parinti de copii in clasa 0 si prof de clasa

Mesajde gaudetaaaa » 04 Ian 2013, 09:48

Buna ziua si La multi ani! Sunt invatatoare la clasa prergatitoare si daca vrei sa completez un chestionar o fac cu placere. Trimitemi-l pe mailul meu, gaudeta@yahoo.com, ca la mesaj nu l-am gasit atasat.
Numai bine!
gaudetaaaa
 
Mesaje: 10
Membru din: 27 Mar 2012, 17:32

Re: Rugaminte parinti de copii in clasa 0 si prof de clasa

Mesajde sportiv » 04 Ian 2013, 11:09

Daniela,