PRETRANSFER/DEF.

PRETRANSFER/DEF.

Mesajde monycry » 27 Aug 2012, 13:59

Buna ziua!
Va propun o situatie pentru analiza si lamurire:
am luat titularizarea anul trecut pe invatamant prescolar, m-am detasat tot anul trecut pe un post mai aproapiat de casa.
Anul acesta am plecat in pretransfer pe invatamantul primar.
Intrebarea mea este urmatoarea: desi o sa lucrez ca invatatoare din aceasta toamna, as putea sa ma inscriu pentru a da definitivatul in 2013, pe invatamant prescolar? Va multumesc de ajutor! Toate cele bune!
monycry
 
Mesaje: 9
Membru din: 19 Oct 2004, 07:17

Re: URGENT/PRETRANSFER/DEF.

Mesajde ancush » 29 Aug 2012, 09:06

Nu cunosc legea, dar stiu ca trebuie sa ai doua inspectii in anul scolar, nu vad cum sa le tii la gradinita in timp ce esti incadrata ca profesor invatamant primar....
ancush
 
Mesaje: 18
Membru din: 17 Iun 2007, 19:13

Re: PRETRANSFER/DEF.

Mesajde rofi3 » 29 Aug 2012, 10:11

Va redau art21 , sectiunea 1 din metodologia gradelor didactice .
Art. 21 – (1) Definitivarea în învăŃământ si gradele didactice II si I pot fi obŃinute, în
cadrul fiecărei funcŃii didactice, la specializarea pe care cadrul didactic o predă, sau la una
dintre specializările înscrise pe diplomele pe care le deŃine, conform Centralizatorului privind
disciplinele de învăŃământ, domeniile si specializările, precum si probele de concurs, valabil
pentru încadrarea personalului didactic din învăŃământul preuniversitar.
rofi3
Site Admin
 
Mesaje: 1176
Membru din: 18 Dec 2008, 20:16

Re: PRETRANSFER/DEF.

Mesajde sportiv » 29 Aug 2012, 17:41

Nu are importanta pe ce specializare dați definitivatul.Având dublă specializare (daca aveti) este valabil pentru amândouă,chiar daca nu lucrati în una din ele!
Avatar utilizator
sportiv
 
Mesaje: 3121
Membru din: 19 Ian 2008, 19:02
Localitate: Răcăciuni-Bacău

Re: PRETRANSFER/DEF.

Mesajde monycry » 31 Aug 2012, 16:53

Buna ziua!