aniova30 scrie:A trecut olimpiada de educatie civica si a lasat in urma pentru mine o serie de intrebari , printre care una esentiala:
Modul in care abordeaza elevii continutul textului pe care-l redacteaza trebuie sa fie unul poetic , literar , sau unul rece , dar obiectiv asa cum este continutul unei legi ?
Astept cu mare interes opiniile Dvs.
Consider ca abordarea continutului textului pe care-l redacteaza elevii la Olimpiada de Ed.civica TREBUIE sa fie unul obiectiv,asa cum este continutul unei legi.
Am trait o experienta neplacuta in urma cu ceva ani,sa fi fost prin 1999,si de atunci nu mai trimit elevi la astfel de competitii.
Si atunci s-a urmarit creatia literara/poetica a textului si nu au fost luate in consideratie lucrarile plastice si creatiile obiective,cu referire la ed.civica.Copiii au fost dezamagiti,si am luat hotararea sa nu mai supun copiii unui efort in plus si unor deceptii nemeritate.(Au vreme pentru astfel de trairi mai tarziu!)