cristina_1315hd scrie:Dragi colege,
In evaluarea initiala a copiilor, nu poate fi vorba de "modele".
Evaluarea initiala va arata punctul de la care veti pleca cu grupa de copii in planificarea temelor , astfel incat cerintele sa nu depaseasca posibilitatile copiilor, dar sa nu fie nici sub nivelul acestora.
In evaluarea initiala se testeaza capacitatile si aptitudinile copiilor sub aspectul : cognitiv, psiho-motric, de comunicare si limbaj si socio-afectiv. Respectiv: ce cunostinte au copiii pentru varsta la care se afla, daca sunt dezvoltati corespunzator din punct de vedere fizic, daca au abilitati de comunicare si un vocabular propriu, daca socializeaza cu cei din jur. Evident, aceste comportamente pot fi detaliate si, in principiu, ele se regasesc in curriculum.
marianaaa scrie:buna.....puteti sa-mi spuneti si mie cum se desfasoara evaluarea initiala la gradi?se face sub forma de planificare,se scrie undeva.....se face la fiecare materie in parte?k nu am lucrat de cativa ani si nu mai imi aduc aminte....
marianaaa scrie:buna.....puteti sa-mi spuneti si mie cum se desfasoara evaluarea initiala la gradi?se face sub forma de planificare,se scrie undeva.....se face la fiecare materie in parte?k nu am lucrat de cativa ani si nu mai imi aduc aminte....
marianaaa scrie:ms pentru informatii....si inca ceva,in aceste 2 saptamani se face planificare saptamana numai ca nu se trece in caietul educatoarei?parca asa imi aduc aminte.....sau daca va rog sa-mi spuneti cum se procedeaza ce trebuie sa fac....ms
Înapoi la Invatamant prescolar
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 18 vizitatori