Calificativ elev cu CES

Calificativ elev cu CES

Mesajde penelopa_45 » 28 Ian 2011, 23:17

Azi directoarea mi-a sugerat sa-i pun elevului meu cu CES calificativul B la purtare pe motiv ca e elev cu CES si are uneori comportament nepotrivit.Mentionez ca eu il supraveghez tot timpul, dar are uneori reactii provocate de rautatea unor colegi. Dignosticul este: Hidrocefalie congenitala activa grad IV, IQ 45. Mie mi se pare incorect pentru ca sunt elevi sanatosi care au un comportament ce lasa de dorit.
penelopa_45
 
Mesaje: 47
Membru din: 01 Ian 2008, 18:20

Re: Calificativ elev cu CES

Mesajde viocro » 02 Feb 2011, 20:46

Cu siguranţă este incorect, nedrept şi ... necreştineşte. Un asemenea diagnostic şi un asemenea QI impune o tratare aparte - destul duce povara acestei osânde, mai mult părinţii decât el, mai trebuie să i se mai pună şi altele.
viocro
 
Mesaje: 423
Membru din: 27 Feb 2008, 19:30

Re: Calificativ elev cu CES

Mesajde sportiv » 03 Feb 2011, 17:40

Rugati-o pe ..doamna” directoare sa aduca 1-2 argumente (si legale) la ceea ce v-a sugerat! (Intrebati-o și daca își merita intotdeauna indemnizatia întreagă)?
Avatar utilizator
sportiv
 
Mesaje: 3123
Membru din: 19 Ian 2008, 19:02
Localitate: Răcăciuni-Bacău

Re: Calificativ elev cu CES

Mesajde kata » 03 Feb 2011, 21:18

E destul de pedepsit acel copil,de ce trebuie sa-l mai pedepsim si noi?Doamna directoare n-are copii? (cred ca nu si-ar dori sa aiba un necaz asa de mare;nu se gandeste la inima acelui copil,nici la parintii lui )
kata
 
Mesaje: 65
Membru din: 08 Feb 2007, 13:14

Re: Calificativ elev cu CES

Mesajde ramia » 08 Feb 2011, 21:30

A avea un copil, nu inseamna sa ai si ceva in cap; mai ales daca doamna directoare a fost pusa sa conduca dupa anumite criterii... Dansa nu cred ca stie ce implica un copil cu dizabilitati. Presupun ca a lipsit de la cursuri, sau diploma i-a fost timisa prin posta. Imi cer scuze colegilor pentru cuvintele grele, dar asemenea oameni vom intalni tot mai des in sistem.