Comisia metodica

Comisia metodica

Mesajde taisia08 » 09 Sep 2010, 14:06

Ma poate ajuta cineva in legatura cu ce ar trebui sa contina dosarul acestei comisii?Multumesc anticipat
taisia08
 
Mesaje: 30
Membru din: 01 Oct 2009, 16:26

Re: Comisia metodica

Mesajde vera2008 » 09 Sep 2010, 14:27

vera2008
 
Mesaje: 750
Membru din: 03 Ian 2008, 22:55

Re: Comisia metodica

Mesajde dawid » 11 Sep 2010, 10:22

Si eu sunt resposabil pentru comisia metodica la grupa mica. Nu stiu exact ce trebuie sa contina portofoliul. Mi s-a spus ca trebuie sa planific saptamanal o activitate (in special referate ale membrilor comisiei de grupa mica, dezbateri pe anumite teme). Cam atat... :( Cu siguranta implica mult mai multe activitati si responsabilitati aceasta comisie. Dar care sunt acelea?... :?:
dawid
 
Mesaje: 59
Membru din: 28 Iul 2010, 19:27

Re: Comisia metodica

Mesajde edit70 » 11 Sep 2010, 13:58

Multumesc vera2008 pentru ca apreciezi si recomanzi munca mea, pentru mine e importanta recomandarea ta.
edit70
 
Mesaje: 32
Membru din: 08 Feb 2009, 18:12

Re: Comisia metodica

Mesajde atunel » 04 Oct 2010, 21:00

taisia08 scrie:Ma poate ajuta cineva in legatura cu ce ar trebui sa contina dosarul acestei comisii?Multumesc anticipat

si eu caut
atunel
 
Mesaje: 1
Membru din: 22 Noi 2009, 17:22

Re: Comisia metodica

Mesajde monicabogdan » 25 Oct 2010, 21:59

comisia metodica se intruneste lunar dupa o planificare anuala realizata de toti membrii comisiei.Saptamanal se desfasoara o activitate metodica(consemnata in caietul educatoarei)cu toate educatoarele si care are o tematica semestriala- anuala.Mapa comisiei metodice cuprinde:
I. ORGANIZARE

 Extras din R.O.F.U.I.P. 2005 (Art. 35, 36, 37, cu privire la catedrele / comisiile metodice);
 Raportul de activitate al comisiei metodice pentru anul şcolar precedent;
 Rapoartele de activitate semestriale pentru anul şcolar în curs;
 Planul managerial al comisiei metodice;
 Planificarea calendaristică a acţiunilor comisiei metodice (pentru realizarea obiectivelor propuse în planul managerial al comisiei metodice);
 Programul de activităţi metodice (aprobat de directorul şcolii);
 Copie – Programul activităţilor metodice de la nivelul cercului pedagogic;
 Procesele verbale ale activităţilor Comisiei metodice;
 Copie a procesului verbal prin care fiecare debutant, necalificat şi suplinitor calificat fără formare în ultimii 5 ani va avea un mentor numit în Consiliul de Administraţie;
 Grafic de interasistenţe, fişe de observare a lecţiei.

II. ÎNCADRARE

 Componenţa comisiei metodice a învăţătorilor;
 Evidenţa educatoarelor:
 Formarea continuă a cadrelor didactice (ultimii 5 ani)
 CV – urile cadrelor didactice, în format european, actualizate (arhivate într-un singur dosar);
 Graficul serviciului pe şcoală;
 Responsabilităţile cadrelor didactice (la nivelul comisiei, la nivelul şcolii);
 Fişa postului;
 Fişa de autoevaluare.

III. CURRICULUM
 Structura anului şcolar;
 Planurile - cadru pentru clasele I – IV;
 Schemele orare pe clase;
 Orarele claselor;
 Programe şcolare în vigoare – ciclul primar;
 Fotocopii ale planificărilor calendaristice;
 Lista manualelor utilizate pentru fiecare clasă;
 Auxiliare utilizate (proces verbal cu acordul scris al părinţilor, pentru fiecare clasă în parte).


IV. EXTRACURRICULARE
 Programul activităţilor extracurriculare – la nivel de comisie metodică;
 Proiect pentru fiecare activitate desfăşurată;
 Rezultate obţinute la concursurile prescolare;
 Discipline opţionale;
 Oferta de discipline opţionale pentru anul şcolar următor
 (2009 - 2010);
 Parteneriate, proiecte în derulare, în care este implicat învăţământul prescolar;
 Lectorate cu părinţii la nivelul învăţământului prescolar.

V. EVALUARE
 Planificarea testelor iniţiale, sumative, finale;
 Probe de evaluare (iniţială, finală, sumativă) aplicate;
 Rezultatele testelor – măsurare, interpretare;
 Activităţi de recuperare şi dezvoltare.
VI. ANEXE


 Referate şi proiecte (susţinute în cadrul activităţilor Comisiei metodice);
 Diferite documente oficiale (OM, regulamente ...).
monicabogdan
 
Mesaje: 5
Membru din: 12 Dec 2008, 23:27

Re: Comisia metodica

Mesajde monicabogdan » 25 Oct 2010, 21:59

comisia metodica se intruneste lunar dupa o planificare anuala realizata de toti membrii comisiei.Saptamanal se desfasoara o activitate metodica(consemnata in caietul educatoarei)cu toate educatoarele si care are o tematica semestriala- anuala.Mapa comisiei metodice cuprinde:
I. ORGANIZARE

 Extras din R.O.F.U.I.P. 2005 (Art. 35, 36, 37, cu privire la catedrele / comisiile metodice);
 Raportul de activitate al comisiei metodice pentru anul şcolar precedent;
 Rapoartele de activitate semestriale pentru anul şcolar în curs;
 Planul managerial al comisiei metodice;
 Planificarea calendaristică a acţiunilor comisiei metodice (pentru realizarea obiectivelor propuse în planul managerial al comisiei metodice);
 Programul de activităţi metodice (aprobat de directorul şcolii);
 Copie – Programul activităţilor metodice de la nivelul cercului pedagogic;
 Procesele verbale ale activităţilor Comisiei metodice;
 Copie a procesului verbal prin care fiecare debutant, necalificat şi suplinitor calificat fără formare în ultimii 5 ani va avea un mentor numit în Consiliul de Administraţie;
 Grafic de interasistenţe, fişe de observare a lecţiei.

II. ÎNCADRARE

 Componenţa comisiei metodice a învăţătorilor;
 Evidenţa educatoarelor:
 Formarea continuă a cadrelor didactice (ultimii 5 ani)
 CV – urile cadrelor didactice, în format european, actualizate (arhivate într-un singur dosar);
 Graficul serviciului pe şcoală;
 Responsabilităţile cadrelor didactice (la nivelul comisiei, la nivelul şcolii);
 Fişa postului;
 Fişa de autoevaluare.

III. CURRICULUM
 Structura anului şcolar;
 Planurile - cadru pentru clasele I – IV;
 Schemele orare pe clase;
 Orarele claselor;
 Programe şcolare în vigoare – ciclul primar;
 Fotocopii ale planificărilor calendaristice;
 Lista manualelor utilizate pentru fiecare clasă;
 Auxiliare utilizate (proces verbal cu acordul scris al părinţilor, pentru fiecare clasă în parte).


IV. EXTRACURRICULARE
 Programul activităţilor extracurriculare – la nivel de comisie metodică;
 Proiect pentru fiecare activitate desfăşurată;
 Rezultate obţinute la concursurile prescolare;
 Discipline opţionale;
 Oferta de discipline opţionale pentru anul şcolar următor
 (2009 - 2010);
 Parteneriate, proiecte în derulare, în care este implicat învăţământul prescolar;
 Lectorate cu părinţii la nivelul învăţământului prescolar.

V. EVALUARE
 Planificarea testelor iniţiale, sumative, finale;
 Probe de evaluare (iniţială, finală, sumativă) aplicate;
 Rezultatele testelor – măsurare, interpretare;
 Activităţi de recuperare şi dezvoltare.
VI. ANEXE


 Referate şi proiecte (susţinute în cadrul activităţilor Comisiei metodice);
 Diferite documente oficiale (OM, regulamente ...).
monicabogdan
 
Mesaje: 5
Membru din: 12 Dec 2008, 23:27

Re: Comisia metodica

Mesajde gaitur » 04 Mar 2015, 11:39

monicabogdan scrie:comisia metodica se intruneste lunar dupa o planificare anuala realizata de toti membrii comisiei.Saptamanal se desfasoara o activitate metodica(consemnata in caietul educatoarei)cu toate educatoarele si care are o tematica semestriala- anuala.Mapa comisiei metodice cuprinde:
I. ORGANIZARE

 Extras din R.O.F.U.I.P. 2005 (Art. 35, 36, 37, cu privire la catedrele / comisiile metodice);
 Raportul de activitate al comisiei metodice pentru anul şcolar precedent;
 Rapoartele de activitate semestriale pentru anul şcolar în curs;
 Planul managerial al comisiei metodice;
 Planificarea calendaristică a acţiunilor comisiei metodice (pentru realizarea obiectivelor propuse în planul managerial al comisiei metodice);
 Programul de activităţi metodice (aprobat de directorul şcolii);
 Copie – Programul activităţilor metodice de la nivelul cercului pedagogic;
 Procesele verbale ale activităţilor Comisiei metodice;
 Copie a procesului verbal prin care fiecare debutant, necalificat şi suplinitor calificat fără formare în ultimii 5 ani va avea un mentor numit în Consiliul de Administraţie;
 Grafic de interasistenţe, fişe de observare a lecţiei.

II. ÎNCADRARE

 Componenţa comisiei metodice a învăţătorilor;
 Evidenţa educatoarelor:
 Formarea continuă a cadrelor didactice (ultimii 5 ani)
 CV – urile cadrelor didactice, în format european, actualizate (arhivate într-un singur dosar);
 Graficul serviciului pe şcoală;
 Responsabilităţile cadrelor didactice (la nivelul comisiei, la nivelul şcolii);
 Fişa postului;
 Fişa de autoevaluare.

III. CURRICULUM
 Structura anului şcolar;
 Planurile - cadru pentru clasele I – IV;
 Schemele orare pe clase;
 Orarele claselor;
 Programe şcolare în vigoare – ciclul primar;
 Fotocopii ale planificărilor calendaristice;
 Lista manualelor utilizate pentru fiecare clasă;
 Auxiliare utilizate (proces verbal cu acordul scris al părinţilor, pentru fiecare clasă în parte).


IV. EXTRACURRICULARE
 Programul activităţilor extracurriculare – la nivel de comisie metodică;
 Proiect pentru fiecare activitate desfăşurată;
 Rezultate obţinute la concursurile prescolare;
 Discipline opţionale;
 Oferta de discipline opţionale pentru anul şcolar următor
 (2009 - 2010);
 Parteneriate, proiecte în derulare, în care este implicat învăţământul prescolar;
 Lectorate cu părinţii la nivelul învăţământului prescolar.

V. EVALUARE
 Planificarea testelor iniţiale, sumative, finale;
 Probe de evaluare (iniţială, finală, sumativă) aplicate;
 Rezultatele testelor – măsurare, interpretare;
 Activităţi de recuperare şi dezvoltare.
VI. ANEXE


 Referate şi proiecte (susţinute în cadrul activităţilor Comisiei metodice);
 Diferite documente oficiale (OM, regulamente ...).
gaitur
 
Mesaje: 1
Membru din: 19 Mai 2013, 13:01


Înapoi la Invatamant prescolar

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Google [Bot] şi 8 vizitatori