Modul pedagogie

Modul pedagogie

Mesajde andreeascortanu » 15 Sep 2009, 13:06

Ma poate ajuta cineva ? Sunt studenta in anul 3 si as fi interesata de un curs de pedagogie. As vrea sa urmez cariera didactica, dupa terminarea facultatii. La Dppd nu ma mai pot inscrie. Ar fi un modul, dar se face dupa terminarea facultatii, Eu as vrea sa am pedagogia facuta cand termin facultatea. Stiti unde pot urma un astfel de curs?
andreeascortanu
 
Mesaje: 2
Membru din: 15 Sep 2009, 09:55

Re: Modul pedagogie

Mesajde lilidani » 15 Sep 2009, 17:38

Ai întrebat la facultate ?
Nu mai ştiu cum este acum, dar nouă ni se ofereau între cursurile opţionale şi pe cele cuprinse în modulul psihopedagogic. Cine voia, le urma.
E posibil să existe şi acum acest tip de ofertă...
lilidani
 
Mesaje: 207
Membru din: 13 Sep 2008, 07:24

Re: Modul pedagogie

Mesajde lilidani » 15 Sep 2009, 19:03

Atunci nu ştiu ce să zic.
Poate se găseşte cineva care să îţi poată spune mai multe.
Succes !
Sau poate te orientezi spre alt domeniu, care îţi oferă un statut social, profesional şi financiar mai bun.
Succes şi mai mare !

_____________________
http://de-ale-scolii.blogspot.com
http://confidentze.blogspot.com
lilidani
 
Mesaje: 207
Membru din: 13 Sep 2008, 07:24

Re: Modul pedagogie

Mesajde andreeascortanu » 15 Sep 2009, 19:55

La mine la facultate nu exista decat modulul de pedagogie, care e la aleger, dar eu nu m-am inscris in anul 1. In anul 3 nu mai pot face nimic.
andreeascortanu
 
Mesaje: 2
Membru din: 15 Sep 2009, 09:55

Re: Modul pedagogie

Mesajde cristina_gl » 15 Oct 2009, 09:19

Din pacate, acestea sunt variantele: ori in timpul facultatii, cu inscriere din anul I, ori dupa ce iti dai licenta.
cristina_gl
 
Mesaje: 112
Membru din: 14 Ian 2004, 11:14
Localitate: Galati

Re: Modul pedagogie

Mesajde ianchis » 23 Iul 2010, 21:27

Trebuie sa ai grija! Depinde in ce domeniu doresti sa profesezi...... Nu toate aceste cursuri te califica dupa terminarea facultatii.....