de aniry_2008 » 30 Oct 2009, 20:09
Aveti dreptate, dar parerea mea este ca se pot confectiona acele lampioane din bostani, se poate organiza un concurs, se pot costuma, este chiar distractiv pentru copii.
De ce sa nu luam ceea ce este bun din tot ce ne inconjoara, si eu cred ca in orice lucru cat de rau, este si ceva bun, ganditiva la copii, cat de rau este un copil, cat de slab la invatatura, cat de "neperfect" ar fi, tot are ceva bun, care trebuie valorificat.
Oricine am fi, ca suntem fete ca suntem baieti, cred ca fiecare am am citit povesti si am visat la un fat frumos, la o zana si stim ca unde sunt feti frumosi si zane sunt si vrajitoare rele si vrajitoare bune.
Si in orice credinta ESTE CEVA BUN SI CEVA RAU CARE SE EXCLUD RECIPROC. In credinta ortodoxa cum suntem majoritatea romanilor este un DUMNEZEU CARE ESTE PARTEA BUNA.... SI DACA ESTE CEVA BUN DE CE AM EXCLUDE PARTEA RAULUI??????
Parerea mea este ca acolo unde este ceva bun automat este si acel rau.Si de aici vine intrebarea daca noi cei maturi nu invatam copilul acest lucru cum il putem feri de raul care pandeste la orice pas?
Si tot din experienta stiu ca daca unui copil, i se interzice ceva, fara a i se explica acel lucru, va fi atras mai mult, si mai mult de acel ceva, sau daca unei intrebari nu i se va raspundeva, va cauta singur raspunsul si ceea ce este mai grav, ... nu ni l va comunica noua ca adulti, (din diferite temeri), iar noi nu vom sti CUM ARATA RASPUNSUL GASIT. ASTFEL CADE IN PACATUL CA PANDESTE LA ORICE PAS, ASTFEL AJUNG SA SE DROGHEZE, SA SE PROSTITUEZE, SI MULTE ALTELE (DIN JOACA, DIN CURIOZITATE CARE ULTERIOR DEVINE ... FATALA).
CE FACEM NOI CADRELE DIDACTICE?
este o intrebare foarte buna, eu spun, fara a jigni pe nimeni, ca noi cadrele didactice facem foarte multe, poate prea multe... si nu stiu daca aceasta intrebare ar trebui sa sune in acest mod, si nu stiu daca aceasta intrebare ar trebui sa ne fie adresata noua.
Dar asta este o alta discutie.
MI A PARUT BINE CA AM AVUT PRILEJUL DE A AUZI SI ALTE PARERI REFERITAORE LA ACEST SUBIECT.