Grad 2 - Informatica economica

Grad 2 - Informatica economica

Mesajde ics » 16 Noi 2007, 12:56

As vrea sa stiu daca sunt profesori care au sustinut sau care sunt inscrisi la gradul 2 - Informatica Economica (eventual sa iau si sa tin legatura cu acestia).
Am primit programa pentru gradul 2 la aceasta specializare (de la ASE) si am constatat cu stupoare ca ea coincide doar intr-o mica proportie cu cea de definitivat (cand, de regula, aceste programe se cam asemanau), nu mai spun de studierea in facultate a temelor respective.
Inteleg, e normal sa evoluam, dar avand in vedere ca suntem absolventi din 2001 sau mai vechi si in facultate nici vorba de asemenea capitole sau disipline si mai ales faptul ca in predare nu vom folosi asa ceva, mi se pare putin deplasat si total descurajator.
Ex: Matrice rare, algoritmi euristici, algoritmi de calcul paralel, inginerie software bazată pe model, metoda Jackson, metoda Yourdan -Constantine, Instrumente disparate, instrumente integrate în medii de programare, medii CASE pentru dezvoltarea sistemelor şi programelor, Metodologii structurate (SSADM) şi orientate obiect
ics
 
Mesaje: 28
Membru din: 14 Noi 2005, 19:39

raspuns tardiv

Mesajde informaticianul » 27 Iun 2009, 14:09

Cu mine s-a intamplat tot asa.......Am avut o surpriza neplacuta la sustinerea gradului II la Bucuresti in 2007 cand am picat examenul.....Acum m-am inarmat cu rabdare si ma pregatesc pentru sustinerea examenului din 2009. Am depasit cu greu acel moment...
Nu credeam ca mai exista inca unul ca mine care sa vina in invatamant si .......culmea........sa-si dea si gradele........Culmea prostiei!!!!!!!!
informaticianul
 
Mesaje: 2
Membru din: 27 Iun 2009, 14:00

Grade Bucuresti

Mesajde rofi3 » 30 Iun 2009, 17:06

Sa urmariti cand se fac cursurile de pregatire la pedagogie si metodica si sa incercati sa participati. In general ce subiecte se fac la pregatire cam acele subiecte le da domnul Sorin Cristea .
Gradele le dau majoritatea profesorilor ....