logopedie

logopedie

Mesajde magdalenaproasta » 19 Iul 2007, 23:25

Ce fac logopezii efectiv la ora , si cum e orarul lor?( am inteles ca de fapt orele lui se suprapun peste ale altui profesor??)
CAND DA DEFUL , DIN CE MATERIE SUSTINE SI LA CARE ORE TREBUIE SA I SE FACA ASISTENTA?
Multumesc anticipat!!!!!!!!
magdalenaproasta
 
Mesaje: 18
Membru din: 21 Sep 2005, 14:44

logopedie

Mesajde ninaprofa » 21 Iul 2007, 20:15

Activitatea de terapie logopedica se desfasoara in cabinetul logopedic si este reglementata de ordinul 5418. Daca sunt 2 logopezi in acel cabinet activitatea se programeaza pe ture diferite fara suprapuneri de orar.Daca intra si alti profesori in acel cabinet inseamna ca este o camera de resurse si nu un cabinet logopedic. Norma este de 16 ore pe sapt, ore programate de regula in afara orelor de curs ale copiilor.Logopedul se ocupa de copii prescolari si scolari mici cu diverse tulburari de limbaj,de dezvoltare, de invatare etc. In perioada pana la sustinerea definitivatului. incepatorii sunt supervizati de un mentor, inspectia finala pentru def.( la cabinet pe terapie logopedica) ,iar examenul se sustine in functie de specialitatea de pe diploma de licenta(psihologie ,pedagogie,sau psihopedagogie speciala).Daca nu ai studiat la una din aceste specializari e mai bine sa alegi altceva.
ninaprofa
 
Mesaje: 34
Membru din: 04 Ian 2006, 10:46

Mesajde hori » 15 Aug 2007, 16:07

ninaprofa, ti-am trimis un mesaj. Nu-mi dai nici un raspuns la el???? Chiar si negativ.
Avatar utilizator
hori
 
Mesaje: 366
Membru din: 11 Apr 2007, 14:40

teste

Mesajde ninaprofa » 02 Sep 2007, 20:33

Imi pare rau dar ultimele doua mesaje, vad ca sunt inca in curs de trimitere (de 3 zile).prin urmare daca imi spui ce iti trebuie poate pot scana si trimite pe mail.
ninaprofa
 
Mesaje: 34
Membru din: 04 Ian 2006, 10:46

Mesajde hori » 09 Feb 2008, 23:55

As avea nevoie de un model de Proiect de interventie individualizat - pe diferentiere p-b, t-d, f-v, sau c-g. Ma intereseaza pasii. Am o grupa de copii cu aceste dificultati. Eu mi-am facut proiectul dupa cartea lui Vrasmas. Mi-ar fi de folos sa mai vad un model.
Cine ma poate ajuta?????
Imi las adresa de mail daca trebuie.
Va roooooooooog.
Avatar utilizator
hori
 
Mesaje: 366
Membru din: 11 Apr 2007, 14:40

raspuns

Mesajde ninaprofa » 11 Feb 2008, 20:55

Cartea doamnei Vrasmas este foarte buna pentru practica,dar proiectul trebuie sa raspunda si altor cerinte. Eu am unul pentru ce - ge etc. Daca il vrei pot sa ti-l timit pe mail
ninaprofa
 
Mesaje: 34
Membru din: 04 Ian 2006, 10:46

Mesajde hori » 11 Feb 2008, 21:42

Am primit :lol:
Avatar utilizator
hori
 
Mesaje: 366
Membru din: 11 Apr 2007, 14:40

seminar

Mesajde nastase » 14 Iul 2008, 21:22

Tocmai a fost la iASI UN SEMINAR national PE LOGOPEDIE! Cred ca va fi relevant in viitor pentru activitatea noastra .
nastase
 
Mesaje: 33
Membru din: 09 Apr 2007, 13:15

Mesajde hori » 15 Iul 2008, 12:03

Si nu ne da nimeni detalii? De ce nu ati spus nimic de el?? Off ce pacat !! Imi doresc sa particip si eu la ele dar aflu de obicei dupa ce s-a desfasurat. Au aparut ceva publicatii?
Avatar utilizator
hori
 
Mesaje: 366
Membru din: 11 Apr 2007, 14:40

seminar

Mesajde nastase » 15 Iul 2008, 20:18

eu am gasit informatia aici direct de la furnizor
http://www.psih.uaic.ro/
as vrea daca imi da cineva ordinul sau hotararea dupa care functioneaza comisia interna de evaluare continua.
nastase
 
Mesaje: 33
Membru din: 09 Apr 2007, 13:15

Re: seminar

Mesajde o_ileana » 16 Iul 2008, 00:08

nastase scrie:eu am gasit informatia aici direct de la furnizor
http://www.psih.uaic.ro/
as vrea daca imi da cineva ordinul sau hotararea dupa care functioneaza comisia interna de evaluare continua.



Unele acte normative din citatul de mai jos au fost abrogate.
Nu stiu daca si cel pe cate il cautati si pe care eu l-am subliniat:

"g) ÎNVĂŢĂMÂNTUL SPECIAL

Învăţământul special este organizat şi funcţionează în conformitate cu prevederile Capitolului VI din Legea învăţământului nr. 84/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale Regulamentului de organizare şi funcţionare a învăţământului special, aprobat prin ordinul M.E.N. nr. 4217/1999, Regulamentului de organizare şi funcţionare a învăţământului preuniversitar –cap. IX, aprobat prin O.M.Ed.C. nr. 4925/08.09.2005 precum şi a Hotărârii de Guvern nr. 1251/2005, privind unele măsuri de îmbunătăţire a activităţii de învăţare, instruire, compensare, recuperare şi protecţie specială a copiilor / elevilor / tinerilor cu cerinţe educative speciale din cadrul sistemului de învăţământ special şi special integrat.
În învăţământul special şi în învăţământul special integrat sunt înscrişi copii/elevi cu deficienţe, expertizaţi de către Serviciul de Evaluare Complexă din cadrul Direcţiei Judeţene de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului şi orientaţi şcolar şi profesional de către Comisiile pentru Protecţia Copilului, conform prevederilor Hotărârii de Guvern nr. 1437/2004. Comisia internă de evaluare continuă, înfiinţată prin OMEC nr. 3662/27.03.2004 realizează evaluarea progreselor înregistrate de către elevi şi propune Serviciului de Evaluare Complexă, dacă este cazul, schimbarea diagnosticului precum şi a orientării şcolare şi profesionale. Comisia internă de evaluare continuă poate elibera elevilor cu cerinţe educative speciale recomandări privind acordarea serviciilor de sprijin în conformitate cu Metodologia aprobată prin OMECT 5379/25.11.2004. În baza datelor primite de la aceste comisii, inspectoratele şcolare şi unităţile de învăţământ propun cifrele de plan, pentru toate nivelurile de pregătire ale învăţământului special preuniversitar.
Decizia va fi corelată cu datele privind baza materială existentă pentru această formă de învăţământ, condiţiile socio-economice ale localităţilor în care se organizează acest învăţământ, precum şi asigurarea cu personal calificat.
Proiectul de plan va fi înscris în ANEXELE nr. 19-1 si 19-2" (Anexă la O.M.Ed.C. nr.5770/29.XI.2006

MINISTERUL EDUCAŢIEI ŞI CERCETĂRII
DIRECŢIA GENERALĂ MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE
DIRECŢIA REŢEA ŞCOLARĂ ŞI POLITICI DE PERSONAL

METODOLOGIE privind fundamentarea cifrei de şcolarizare şi stabilirea reţelei unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat pentru anul şcolar
2007-2008)


Poate intervine cineva cu alte/mai multe informatii.
Mult succes!
o_ileana
 
Mesaje: 128
Membru din: 31 Aug 2005, 11:58

ordin

Mesajde nastase » 19 Iul 2008, 21:54

este foarte bun OMEC 3662 dar nu am acces la el prin google.
oricum
multumesc frumos
nastase
 
Mesaje: 33
Membru din: 09 Apr 2007, 13:15

seminar pe Logopedie

Mesajde nastase » 19 Iul 2008, 21:57

imi pare rau ca nu am anuntat si aici de eveniment, credeam ca se stie.oricum pentru la anul e bine de stiut si de pregatit materiale din munca fiecaruia si de prezentat-studii ce caz...
nastase
 
Mesaje: 33
Membru din: 09 Apr 2007, 13:15

logopedie

Mesajde betiana » 23 Sep 2008, 21:08

Azi am avut o surpriza placuta.Oameni care fac ceva pentru logopedie.Pentru ca la capitolul resurse suntem destul de sdaraci. Pewww.logopedie.dixign.ro veti gasi un formular pentru a comanda o carte si cd construite pentru exercitiile logopedice de catre o colega din Cluj, Gherle Soimita Anca.
betiana
 
Mesaje: 240
Membru din: 22 Apr 2006, 18:37

Mesajde mounty » 26 Sep 2008, 09:13

Sunt foarte interesata de acest site dar din pacate nu reusesc sa-l accesez :( Este cumva gresit scrisa adresa?
mounty
 
Mesaje: 17
Membru din: 04 Oct 2006, 09:34

Următorul

Înapoi la Invatamant special / psihologie scolara

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori