Despre muzica in format wav

Probleme pe care le intampina profesorii in utilizarea calculatorului. Sfaturi, solutii, pareri.

Mesajde laurentziu_roshu » 19 Mai 2008, 23:07

alexutzu5227 scrie:am si eu o mica mare problema...sunt incepator cu power pointul...am facut prezentarea...am bagat melodia dar cand se schimba diapozitivul melodia incepe iarasi...cum rezolv asta?... daca se poate sa imi respundeti pe mail... bondu_sefu_alex_boss@yahoo.com Va multumesc anticipat!!

Iata de ce : dupa ce ati adaugat muzica, NU DATI "APLY TO ALL SLIDES"(sau "APLICA LA TOATE DIAPOZITIVELE " FIINDCA ATUNCI S-AR INTRERUPE SI APOI S-AR RELUA MUZICA LA FIECARE DIAPOZITIV. Altceva important, PREFERABIL, MUZICA O ADAUGATI LA SFARSIT, DUPA CE-ATI FACUT PROCESARILE PE CARE DORITI SA LE APLICATI PE TOATE DIAPOZITIVELE(DE EXEMPLU EFECTE DE TRANZITIE, TEMPOTIZARI AUTOMATE, ETC fiindca daca dupa adaugarea muzicii mai puneti un efect de tranzitie si dati "APLY TO ALL SLIDES" ATUNCI S-AR INTRERUPE muzica SI APOI S-AR RELUA MUZICA LA FIECARE DIAPOZITIV !!
Iar pentru a pune muzica, adaugati melodia in format "wav", prin click pe primul slide(diapozitiv)!!! , apoi click pe "SlideShow"(sau "Expunere Diapozitive") apoi "SlideTransition"(sau "Tranzitie") apoi "Sound"(sau "Sunet"), "Other Sonud"("Alt Sunet") , apare caseta de alegere a melodiei, alegeti folderul in care se afla si apoi melodia, apoi validati "Loop until next sound"(sau "Bucla pâna la urmatorul sunet" daca aveti versiunea Office în limba româna), si salvati, preferabil ca "PowerPoint show -pps"(sau "Expunere PowerPoint"), si dupa ce apasati tasta F5, melodia cânta la nesfârsit.
laurentziu_roshu
 
Mesaje: 360
Membru din: 25 Apr 2006, 10:31

Mesajde gica_ionescu » 06 Iun 2008, 21:03