Teza cu subiect unic la limba si literatura romana - 2007-08

Teza cu subiect unic la limba si literatura romana - 2007-08

Mesajde moldoveanu_e » 15 Dec 2007, 21:56

Sunt profesor cu 18 ani vechime in învăţământ. Nu am dat niciodata teza elevilor la limba şi literatura română într-o zi de vineri. Stabileam tezele în cursul săptămânii, având în vedere CURBA DE EFORT A ELEVILOR.Ministerul nu stia că 14 decembrie era într-o zi de vineri? De ce-şi bate joc domnul ministru de elevi si de cadrele didactice care au fost nevoiţe să corecteze la foc automat tezele de limba română în week-end, fără a fi plătite la adevărat efprt depus? :shock:
[/b]
moldoveanu_e
 
Mesaje: 1
Membru din: 13 Dec 2007, 23:24

Mesajde mi_bios » 16 Dec 2007, 12:45

Acealsi lucru s-a intamplat cu teza unica la limba materna.
Si asta, in conditiile in care, de ani de zile profesorul de la clasa evita zilele de luni si vineri pentru lucrarile scrise semestriale.
Avatar utilizator
mi_bios
 
Mesaje: 185
Membru din: 10 Ian 2007, 18:58

Teze unice

Mesajde geis » 16 Dec 2007, 22:59

Lasati zilele de luni sau vineri... cerintele tezei la romana nu va deranjeaza? Ce parere aveti despre teza la clasa a VII-a , sub. II vizavi de cerintele din barem? Sa ceri o compunere despre un prieten, model pentru cei din jur si sa punctezi imaginea ANIMALULUI descris!!? Congo e putin spus!
geis
 
Mesaje: 15
Membru din: 13 Ian 2006, 17:50
Localitate: Adjud_Vrancea

Mesajde katty_alina93 » 30 Dec 2007, 15:44

Domnul profesor are dreptate! Ziua a fost foarte prost aleasa. Iar subiectele... :roll: ... desi sunt eleva in clasa a VIII-a, am vazut si subiectele celor de la aVII-a si am fost profund scandalizata.
De asemenea, am senzatia ca domnul Ministru isi bate joc de elevi si de profesori, insa nu pot face nimic in privinta aceasta :(
Domnilor, ati vazut subiectele, da? ce parere aveti despre poezia lui Tudor Arghezi, "Nici nu-i pasa" ? :!: :?:
katty_alina93
 
Mesaje: 12
Membru din: 30 Dec 2007, 14:44