planificare noul curriculum

planificare noul curriculum

Mesajde miha77 » 05 Noi 2008, 18:38

Stimate colege, am o mare nedumerire:cum ne concepem planificarea dupa noua programa?Cum reusiti sa va planificati activitatile in asa fel incat sa corespunda nr de activitati cu cele din planul cadru de invatamant?Daca ne orientam dupa modelul din scrisoarea metodica care insoteste noul curriculum nr de activitati va depasi nr activitatilor vizate de planul cadru :roll: Eu una am reusit sa planific in asa fel incat sa am un nr de activitati corespunzator, dar atunci foarte multe activitati le "mut" in partea de dupa amiaza.Studiind mai multe exemple de planificare am observat ca in majoritatea nr de activitati e mult mai mare decat cele din planul cadru!Probabil va intrebati de ce mai cer lamuriri daca planificarea mea corespunde cu nr din planul cadru, pentru ca nu am mai vazut nici un model la fel ca al meu si ma gandesc ca poate nu e bun sau............nici nu mai stiu ce sa zic.In concluzie marea mea rugaminte e sa va dati si dumneavoastra parerea, sa-mi dati unele sugestii cum ati conceput planificarea.Va multumesc !
miha77
 
Mesaje: 36
Membru din: 02 Mai 2007, 20:26

Mesajde glilianaviorica » 05 Noi 2008, 18:43

poate am putea sa iti vedem si noi planificarea :roll:
oricum, sunt mai multe "modele" sa zic asa!
maine avem un schimb de experienta pe aceasta tema cu cateva colege dintr-un judet vecin (Salaj)... va spun la ce concluzie ajungem, mai ales ca participa si doamnele inspectori.
glilianaviorica
 
Mesaje: 162
Membru din: 02 Dec 2006, 15:49

Mesajde teo_tudora » 06 Noi 2008, 23:29

Va rog mult sa ne lamuriti si pe noi cum trebuie respectat planul cadru.Mai concret ,m-ar interesa daca activuitatea integrata se numara ca fiind una sau se numara in functie de cate activitati o compun(doua,trei...).Va multumesc.
teo_tudora
 
Mesaje: 44
Membru din: 16 Feb 2007, 19:56

Mesajde clapa_valentina » 07 Noi 2008, 09:10

Depinde ce domenii sunt cuprinse in acea activitate. Daca este vorba despre domeniul stiinta (o matematica, de exemplu, sau cunoasterea mediului) corelata cu domeniul estetic si creativ ( activitate artistico plastica) atunci numeri 2 activitati. Daca este vorba despre d. stiinta si de la estetic si creativ repeti cantecul planificat, atunci socotesti doar o activitate (pentru ca jocul cu text si cant trebuie sa il treci ca activitate de sine statatoare neputand sa faci invatarea lui in cadrul altei activitati (datorita metodologiei....). Situatiile sunt variate si le gandesti in functie de ce se potriveste.
clapa_valentina
 
Mesaje: 240
Membru din: 29 Aug 2006, 18:19

Mesajde miha77 » 07 Noi 2008, 10:54

glilianaviorica scrie:poate am putea sa iti vedem si noi planificarea :roll:
oricum, sunt mai multe "modele" sa zic asa!
maine avem un schimb de experienta pe aceasta tema cu cateva colege dintr-un judet vecin (Salaj)... va spun la ce concluzie ajungem, mai ales ca participa si doamnele inspectori.

AM POSTAT PLANIFICAREA LA SECTIUNEA CURRICULUM.
miha77
 
Mesaje: 36
Membru din: 02 Mai 2007, 20:26


Înapoi la Invatamant prescolar

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori