Orele de educatie fizica in invatamantul primar

Orele de educatie fizica in invatamantul primar

Mesajde cristinaelenarosu » 14 Mai 2015, 18:56

Buna ziua! Sunt profesor pentru invatamantul primar. In urma cu ceva timp liderul de sindicat din scoala la care predau a venit cu un tabel pe care ne-a cerut sa il semnam pentru ca dorim sa ii imputernicim pe ei (sindicatul) sa ne reprezinte pentru a castiga in instanta plata orelor de educatie fizica pentru invatatorii care nu au la clasa profesor de educatie fizica si sustin aceasta ora. Timpul a trecut si acum vreo doua saptamani am aflat de la o colega de naveta, invatatoare la o alta scoala ca la ei in scoala orele de educatie fizica se platesc la invatatorii care tin aceste ore inca de la incepurul anului scolar. M-am interesat la scoala, am facut cerere pentru plata acestor ore si mi s-a comunicat ca daca nu am facut cerere inca de atunci nu putem fi platiti decat din momentul cererii. Trebuie sa specific ca noua nu ni s-a spus niciodata de la scoala noastra ca trebuie sa facem cerere lunar pentru a fi platiti. L-am intrebat pe domnul director si ne-a comunicat ca a venit acum un an si ceva un comunicat de la sindicat si ca daca dumnealui nu a primit nicio cerere a presupus ca nu dorim sa fim platiti. I-am spus ca nu ne-a spus nimeni ca trebuie sa facem acest lucru, iar dumnealui a spus ca a crezut ca ne-a comunicat liderul de sindicat, care ne este coleg. Am vorbit si cu liderul de sindicat din scoala si acesta spune ca este vina secretariatului care nu a trimis comunicatul primit de la sindicat catre invatatori. In acest moment 6 invatatori nu si-au primit banii pe orele de educatie fizica, ni se spune ca nu putem fi platiti retroactiv, ci doar de acum cand am facut cerere, iar vina se arunca de la director la liderul de sindicat si de la acesta din urma la secretariat.
Cine stie ceva si ne poate ajuta cu un sfat va fi bine primit. Am avea sanse sa obtinem banii in instanta?
Cu multa stima,
Prof. Cristina Rosu