Optionalul la gradinita

Optionalul la gradinita

Mesajde bejicris » 11 Sep 2009, 11:52

La grupa mica ce optional se poate face?
bejicris
 
Mesaje: 14
Membru din: 12 Aug 2009, 10:23

Re: Optionalul la gradinita

Mesajde alina_ionescu » 11 Sep 2009, 18:52

Pictura sau engleza
sau chiar amandoua daca sunt profesori
Avatar utilizator
alina_ionescu
 
Mesaje: 18
Membru din: 09 Aug 2005, 13:18
Localitate: IASI

Re: Optionalul la gradinita

Mesajde dbv » 11 Sep 2009, 19:09

eu am avut dans modern si engleza
dbv
 
Mesaje: 506
Membru din: 09 Oct 2006, 17:46

Re: Optionalul la gradinita

Mesajde bejicris » 11 Sep 2009, 22:08

multumesc
bejicris
 
Mesaje: 14
Membru din: 12 Aug 2009, 10:23

Re: Optionalul la gradinita

Mesajde fbresug » 13 Sep 2009, 18:28

La grupa mica nu se fac optionale.
fbresug
 
Mesaje: 163
Membru din: 27 Ian 2007, 10:18

Re: Optionalul la gradinita

Mesajde cristina_smn » 14 Sep 2009, 13:43

La nivel I se poate face o singura activitate optionala.
cristina_smn
 
Mesaje: 12
Membru din: 15 Feb 2007, 17:43

Re: Optionalul la gradinita

Mesajde laly_colcy » 22 Sep 2009, 09:52

Buna tuturor colegelor.
Am si eu o nelamurire. Parintii de la grupa mea (mare-pregatitoare) ar dori ca anul acesta copii sa faca optional engleza. Intrebarea mea este daca pot preda eu acest optional? Sunt pregatita pentru a sustine acest optional dar din pacate nu posed nici un atestat sau vreun document care sa ateste acest lucru inca (birocratia din Romania ma impiedica deocamdata). Daca da se pun aceste ore la salariu sau va trebui ca parintii sa ma plateasca, ceea ce mie una parca mi-e rusine sa cer, sau munca patriotica in folosul comunitatii - 0 lei?

Va multumesc!
laly_colcy
 
Mesaje: 8
Membru din: 18 Sep 2007, 10:24

Re: Optionalul la gradinita

Mesajde danna80 » 29 Sep 2009, 20:45

laly_colcy scrie:Buna tuturor colegelor.