Numar de elevi la clase simultane

Numar de elevi la clase simultane

Mesajde moniq » 17 Sep 2009, 15:19

Sunt trista, revoltata, suparata........
La noi in scoala sunt 9 elevi la clasele a II-a si a IV-a (4+5) si 20 la clasele isi a III-a(10+10). Azi m-a anuntat directorul ca trebuie sa cedez clasa I daca nu vreau sa desfiinteze scoala. Este undeva in lege stipulat numarul de elevi in cazul claselor simultane?
moniq
 
Mesaje: 64
Membru din: 24 Ian 2007, 21:36

Re: Numar de elevi la clase simultane

Mesajde sportiv » 18 Sep 2009, 20:15

Art 158 (2) Legea inv. 84/95 cu modificarile ulterioare.Daca aveti 2 posturi exista posibilitati de cuplare diferite,nu doar I-III,si II-IV.
Avatar utilizator
sportiv
 
Mesaje: 3122
Membru din: 19 Ian 2008, 19:02
Localitate: Răcăciuni-Bacău

Re: Numar de elevi la clase simultane

Mesajde catalisa » 18 Sep 2009, 20:28

Draga moniq si eu lucrez la simultan.Am avut aceeasi problema anul acesta, dar de comun acord cu colega mea am decis ca sa cuplam clasele I-IV, II-III( si sa sti ca eu as fi avut 10 iar colega mea 24 ).Nu mi se pare normal ca unul sa se lupte cu 20 de elevi pe cand celalalt are doar 9.Sincer nu inteleg ce te nemultumeste .Lucrez la clase simultane de 9 ani si cred ca in astfel de scoli invatatorii ar trebui sa fie uniti si numarul de elevi in clase cat de cat egal pentru ca si elevii sa invete intr-un climat educational potrivit.
catalisa
 
Mesaje: 169
Membru din: 02 Aug 2008, 12:33

Re: Numar de elevi la clase simultane

Mesajde moniq » 20 Sep 2009, 08:47

Multumesc, dragilor! In mesajul meu eram sub influenta unui subiectivism exagerat. Apropiatii m-au mustrat pentru reactia mea din ziua aceea. Mi-a prins bine sa stiu parerea (obiectiva de data aceasta) colegilor. Ma pregatisem sufleteste pentru clasa I, copiii ma asteptasera sa-i iau - unii au aproape 8 ani - si de aceea am reactionat cu sufletul si nu rational.
Succes in noul an scolar!
moniq
 
Mesaje: 64
Membru din: 24 Ian 2007, 21:36


Înapoi la Invatamant primar