nu uita să ceri să aibă caietele învelite în coperte(de plastic sau confecţionate din hârtie), pe care neapărat să fie scris numele elevului! eu am stat de multe ori să fac investigaţii, pt a descoperi cui aparţie un anumit caiet...
te mai sfătuiesc să le spui păriţilor să pună semne distinctive pe caiete, pt a le putea deosebi uşor copiii. nu ştiu ce elevi vei avea, dar mie mi s-a întâmplat să fiu întrebată dacă de matematică e caietul cu linii sau cel cu pătrăţele.
poţi adăuga la listă şi un pix verde(de preferat liner).
e o problemă legată de acuarele: unele, de genul "oastile" sunt foarte şterse. cu tempera se lucrează frumos(poate un pic cam greu la clasa I). dacă te orientezi la tempera, atrage-le atenţia părinţilor să.şi trimită la şcoală odraslele...cu tuburile gata găurite(Doamne, ce amintiri am!!! şi acum mă mai dor degetele din cauza acului cu care am găurit n-şpe mii de tuburi).
PS: pe propria ta listă...adaugă MULTĂ RĂBDARE! succes!
trăiesc, iar asta îmi ocupă toată viaţa...