metode de predare

metode de predare

Mesajde crisflor98 » 19 Noi 2006, 02:12


Sunt parintele unei eleve de clasa a doua si as dori cateva lamuriri in ceea ce priveste modul de predare la clasa.Sunt nemultumita de faptul ca doamna invatatoare nu respecta deloc orarul.Dupa cum spunea la ultima sedinta, daca ar fii dupa dansa, nu ar face decat romana si matematica.Oare este corect?Sunt zile in care face 4 ore de romana sau 3 1/2 ore romana si 1/2 ora matematica.De la inceputul anului scolar, nu a facut decat 2 ore de desen,abilitati practice ,la fel vreo 2 ore,ca sa nu mai spun de sport....Este normal acest lucru?
vreau sa mai spun ca anul trecut a cumparat o multime de carti pe care nici macar nu le a folosit la ceva, iar anul acesta a zis ca nu mai cumpara atatea carti,dar mai sunt zile cand vin de la serviciu iar copilul ma asteapta cu cate o carte.Ultimele"achizitii"au fost o carte de povesti de 11 lei si un dictionar de 12 lei.
De asemenea, am o nelamurire legata de sfarsitul de an scolar.De acord ca poate coronitele s au demodat, dar oare nici festivitate de premiere, nici un cuvant de la doamna directoare?S a facut doar serbare in clasa.Diplome au primit aproape toti copiii.A fost un caz care ma deranjat si anume:atunci cand un copil a inceput sa planga,doamna s a dus repede la dulap si a scotocit dupa o diploma sa i dea acelui copil, care in timpul anului scolar venea cu temele nefacute si lipsea des.Este normal acest lucru?
Ma gandesc sa o mut la o alta scoala care nu apartine de cartierul nostru,dar oare se poate face acest lucru?