de ancush » 27 Iul 2012, 12:58
partea de cercetare ar trebui sa aiba urmatoarea structura......orientativa:
Cap. 2 COORDONATELE CERCETĂRII
2.1. Motivaţia cercetării
2.2. Ipoteza şi obiectivele cercetării
2.4. Eşantionul de subiecţi
2.5. Eşantionul de conţinut
2.6. Sistemul metodologic al cercetării
Cap.3 DESFĂŞURAREA EXPERIMENTULUI DIDACTIC
3.1. Cercetarea în etapa constatativă
3.1.1. Obiectivele cercetării în etapa constatativă
3.1.2.Aplicarea pretestului
3.2.Experimentul didactic formativ
3.2.1. Obiectivele cercetării în etapa experimentului didactic formativ
3.2.1.Descrierea desfăşurării experimentului
3.2.2.Prezentarea, analizarea şi interpretarea rezultatelor obţinute
Cap.4 CONCLUZII
ANEXE
BIBLIOGRAFIE
trebuia sa ai deja facut experimentul in perioada anului scolar, in principiu ai nevoie de doua clase, una experimentala si alta de control,
stabilesti ipoteza de cercetare:
Folosirea metodelor active la disciplina ............. determină creşteri calitative la nivelul învăţării elevilor.
Ipoteze secundare:
• metodele active contribuie la creşterea semnificativă a eficienţei învăţării la disciplina ...... dacă elevii sunt conştienţi de demersul didactic care se intreprinde
• metodele active generează un climat psihoafectiv securizant dacă sunt respectate normele .......
se stabilesc cateva obiective care urmaresc realizarea ipotezei, se descrie esantionul de subiecti si stabilesti esantionul de continut, continuturile pe care aplici metodele active
la cea experimentala introduci metodele active, iar la cealalta (ai nevoie de ajutorul unei colege) se preda traditional, se da test (pre-test) inainte de inceperea experimentului la ambele clase pentru a stabili nivelul esantioanelor, se introduc metodele la grupul experimental (variabila independentă - utilizarea metodelor active la disciplina... iar variabila dependentă consta în eficienţa învăţării exprimată prin rezultate şcolare obţinute de către elevi), se dau teste formative pentru a observa evolutia elevilor, iar la sfarsit post-test
dupa fiecare test realizezi grafic de comparatie intre cele doua clase