[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb_seo/phpbb_seo_class.php on line 830: include([ROOT]/phpbb_seo/cache/phpbb_cache.php): failed to open stream: Permission denied
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb_seo/phpbb_seo_class.php on line 830: include([ROOT]/phpbb_seo/cache/phpbb_cache.php): failed to open stream: Permission denied
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb_seo/phpbb_seo_class.php on line 830: include(): Failed opening '[ROOT]/phpbb_seo/cache/phpbb_cache.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear:/usr/share/php')
mapa profesorului - didactic.ro

mapa profesorului

mapa profesorului

Mesajde gabitanase » 15 Feb 2009, 20:48

Ce trebuie sa contina mapa profesorului in afara de:
planificari calendaristice anuale si semestriale
planificari pe unitati de invatare
programele scolare pt fiecare an
testele initiale
alte teste date pe parcursul anului
???
gabitanase
 
Mesaje: 7
Membru din: 21 Sep 2008, 08:47

mapa profesorului

Mesajde danadanae » 15 Feb 2009, 21:18

Mapa profesorului


Mapa profesorului (portofoliul profesorului) reprezintă cartea de vizită a activităţii didactice a profesorului eficient, permite păstrarea materialelor şi organizarea acestora astfel încât să fie operaţionale, obligă profesorul la o muncă de calitate, la responsabilitate şi rigoare profesională, întrucât toate „documentele” sunt la „vedere”.


Structura mapei profesorului

A. Date personale
1. Structura anului şcolar (perioade de vacanţe, perioade de practică, perioade de carte, număr de săptămâni pe semestru şi pe an);
2. Încadrarea (pe clase cu număr de ore pe săptămână);
3. Orarul;
4. Fişa postului (inclusiv actele adiţionale, îndatoririle suplimentare – ex: membru în diferite comisii);
5. Calendarul activităţilor pe anul în curs (activităţi în cadrul catedrei – referate metodice, lecţii deschise, şedinţe de catedră, îndrumări - , la nivelul şcolii – Târg educaţional, Revista Şcolii, site-ul şcolii, anuar etc., la nivelul judeţului – cerc metodic, metodist etc.);
6. Curriculum vitae;
7. Raport de autoevaluare;
8. Fişa de evaluare anuală.


B. Activitatea la catedră
1. Programa şcolară (pentru fiecare tip de clasă, specializare);
2. Microprogramele pentru opţionalele propuse (CDŞ);
3. Planificarea materiei (planificarea anuală şi pe unităţi de învăţare);
4. Proiecte didactice (pentru cadrele didactice debutante lecţie de lecţie, pentru cadrele didactice cu experienţă câte o lecţie per unitate de învăţare);
5. Teste de evaluare (testele predictive, rezultatele acestora cu grafice şi observaţiile – concluziile ce se impun, testele iniţiale, testele de progres, testele sumative pentru fiecare unitate de învăţare sau testele date la sfărşit de semestru sau an şcolar,); Descriptori de performanţă (pentru fiecare unitate de învăţare, la fiecare nivel de clasă – dacă evaluarea are loc oral sau practic nu mai sunt necesare testele);
6. Fişe de grupe;
7. Fişe de lucru diferenţiat;
8. Evaluarea alternativă (titlurile proiectelor, referatelor, eseurilor şi portofoliilor întocmite de elevi – proiectele, referatele şi portofoliile stau la elevi);
9. Fişe de lucru (pe clase, pe nivel de performanţă vizat);
10. Catalogul profesorului;
11. Programa de pregătire pentru recuperarea cunoştinţelor (pe nivel de clasă);
12. Lista materialului didactic existent;
13. Fişe cu asistenţele la ore (interasistenţe indiferent de nivelul experienţei);
14. Planificarea claselor în laboratoare.

C. Performanţe
1. Calendarul olimpiadelor şi concursurilor şcolare;
2. Descriptori de performanţă (pentru nivel de clasă);
3. Subiectele propuse pentru reviste, olimpiade, concursuri;
4. Tabel nominal cu elevii selecţionaţi şi pregătiţi pentru aceste concursuri;
5. Planificarea pregătirii suplimentare (pentru olimpiade şi concursuri);
6. Prezenţa la pregătiri;
7. Rezultatele obţinute la diferite faze (cu acte doveditoare, cu copii după diplomele elevilor).

D. Proiecte personale
1. Lista proiectelor în derulare (la nivelul şcolii sau personale);
2. Lista proiectelor propuse (la nivelul şcolii sau personale).

E. Perfecţionare
1. Evidenţa activităţilor de perfecţionare organizate la nivelul unităţii de învăţământ (catedră, consilii profesorale);
2. Evidenţa activităţilor de perfecţionare organizate de CCD;
3. Evidenţa activităţilor de perfecţionare organizate de ISJ;
4. Evidenţa activităţilor de perfecţionare organizate de Universitate (master, postuniversitar);
5. Evidenţa diplomelor şi certificatelor.
6. Preocupări publicistice şi de creere a unor auxiliare, mijloace şi lucrări de specialitate.

F. Materiale
1. Scrisori metodice;
2. Manuale;
3. Liste cu adrese Internet utile;
4. Regulamente;
5. Publicaţii;
6. Adrese MECT;
7. Adrese ISJ.

G. Activitatea ca diriginte
1. Fişe personale ale elevilor;
2. Comitetul de părinţi pe clasă;
3. Reprezentanţii Consiliului elevilor;
4. Planificările activităţilor curriculare şi extracurriculare;
5. Tabel nominal cu elevii cu probleme, cu nevoi speciale etc.;
6. Graficul şi tematica Consiliului clasei;
7. Graficul şi tematica şedinţelor cu părinţii.
danadanae
 
Mesaje: 3
Membru din: 03 Feb 2009, 20:31


Înapoi la Istorie

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron