stanuta_grigorica scrie:Nu sunt de acord cu lectiile regizate, elevul sa stie dinainte ce va fi intrebat si ce sa raspunda. Lectiile demonstrative sunt de obicei pregatite mai meticulos, o mai mare bogatie de mijloace si procedee didactice decat de obicei! Pana la urma, lectii demonstrative nu se tin in fiecare luna si daca invatatorul vrea sa arate mai mult intr-o lectie...recurge la "spectacol".
N-am inteles intrebarea cu lectiile de predare...Adica nu se fac lectii demonstrative de predare ci numai de fixare?
stanuta_grigorica scrie:Eu recunosc cu sinceritate ca am recurs la regizare la defininitivat...Am ramas cu un gust amar, copiii m-au dat de gol si n-am fost prea multumita de ce-a iesit. Acum, dupa 28 de ani de munca, n-as mai recurge la asa ceva. Sunt convinsa ca atunci cand regizezi o lectie nu te gandesti la ceea ce ramane elevului in minte ci mai mult la impresia pe care o lasi celor care te asista!
marian_dorin scrie:Totusi , vreau sa ii intreb pe aceia dintre dumneavostra , daca este bine sa nu ii chem la scoala pe acei elevi care nu invata deloc si care mi-ar putea deranja ora... ?? Ce sa fac cu ei in cazul asta??
Multumesc pentru acest subiect foarte interesant!
Inv.Marian din Sibiu
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori