incadrare ca profesor sau institutor

Re: incadrare ca profesor sau institutor

Mesajde felixmunteanu » 25 Oct 2010, 19:57

Pt marelefix:
Daca deschizi fisierul de mai sus, vei vedea ca absolventii cu diploma de licenta sunt profesori S (sau I) iar cei cu adeverinta de absolvire , SSD (sau II). Din cate stiu, colegiul se absolva cu adeverinta. Exact in aceeasi situatie a fost si sora mea care a facut un an de completare incheiat cu lucrare de licenta. Ce cauti in instanta, nu inteleg.
felixmunteanu
 
Mesaje: 756
Membru din: 15 Mai 2006, 10:29

Re: incadrare ca profesor sau institutor

Mesajde marelefix » 25 Oct 2010, 20:34

Pentru a aduce mai multa susţinere în cele afirmate, aduc următorul argument. Nu am depus acest dosar în instanţă decât după ce a fost soluţionat un caz similar ce are ca soluţionare definitivă, irevocabilă şi executorie. Deci, cazul se va judeca (sper) ca fiind un caz de speţă. Vă voi ţine la curent! Apropo...sper să vă informey cum puţi bţine şi aplicatibilitatea legii de marire a salariilor cu 50% (doar pentru cei care au obţinut în instanţă acest drept cu titlu definitv, executoriu şi irevocabil). Sper sa colborăm în continuare!
marelefix
 
Mesaje: 6
Membru din: 25 Iul 2008, 19:28

Re: incadrare ca profesor sau institutor

Mesajde costi_52 » 25 Oct 2010, 20:45

marelefix scrie:Bună seara! Aceeaşi dilemă am avut-o şi eu ca şi dvs. Sunt absolvent al liceului pedagogic şi al colegiului de institutori. În prezent sunt încadrat ca profesor II. De curând am acţionat in instanţă pentru trecerea la funcţia de profesor I. Vă voi ţine la curent cu desfăşurarea procesului. Între timp aştept sugestiile, comentariile sau întrebările faţă de acest subiect. Vă mulţumesc anticipat!