Excursie la Galati

Excursie la Galati

Mesajde toni » 14 Mai 2010, 22:42

Am o rugaminte la colegii din Galati. Organizez o excursie pe traseul Paunesti (langa Adjud) - Tecuci - Galati. Ce obiective interesante ar fi de vizitat pe acest traseu? In municipiul Galati ce ar fi prioritar de vazut? Participantii sunt elevi de clasele a III-a si a IV-a. Cu multumiri anticipate,
Toni
Inactivitatea este o treaba foarte grea. Intotdeauna se gasesc multi care se straduiesc sa te puna la munca. Oscar Wilde ( :D )
Avatar utilizator
toni
 
Mesaje: 177
Membru din: 20 Noi 2003, 00:32

Re: Excursie la Galati

Mesajde stanuta_grigorica » 15 Mai 2010, 08:41

In Galati puteti vizita Complexul Muzeal de Stiinte ale Naturii ( f. interesant), Muzeul "Casa Cuza Voda",Muzeul De Istorie, Faleza Dunarii...
Casa Cuza :http://www.galati.djc.ro/ObiectiveDetalii.aspx?ID=302
Muzeul se Stiinte ale naturii :http://www.cmsngl.ro/

Va doresc o excursie reusita!
stanuta_grigorica
 
Mesaje: 1095
Membru din: 06 Noi 2004, 21:55

Re: Excursie la Galati

Mesajde codina2007 » 15 Mai 2010, 09:40

Am facut cateva excursii la Galati cu promotiile anterioare si pot spune ca au fost foarte reusite. Am vizitat Gradina Zoologica de la Garboavele, Gradina Botanica si Planetariul (sunt in acelasi loc), am trecut Dunarea cu bac-ul, am urcat in Turnul Televiziunii ( de unde se vede toata panorama orasului; va ramane un moment unic), plimbare pe faleza. La intoarcere, am fost la Manastirea Vladimiresti, un loc ce merita vazut de oricine trece prin zona!
Sa aveti vreme frumoasa si totul va fi OK!
"Materia din care este zamislit profesorul este mult mai importanta decat materia pe care o preda."
( Karl Menninger )
Avatar utilizator
codina2007
 
Mesaje: 359
Membru din: 29 Oct 2007, 20:18
Localitate: Focsani

Re: Excursie la Galati

Mesajde codina2007 » 15 Mai 2010, 10:10

In Tecuci, in spatele Catedralei, se afla un parc superb pe care merita sa-l vizitati! Este unul dintre cele mai frumoase parcuri pe care le-am vazut!