detasare la cerere

detasare la cerere

Mesajde aureliaa » 25 Iul 2014, 10:41

Sunt profesor titular de limba romana, fac naveta. As vrea sa stiu daca am dreptul sa ma detasez la cerere pe un post de invatătoare in localitatea mea de domiciliu. Mentionez ca inainte de a face Facultatea de Litere, am absovit un colegiu de institutori, dar nu am profesat niciodata ca invatatoare. In aceasta situatie as fi considerata profesor invatamant primar sau doar institutor?
aureliaa
 
Mesaje: 3
Membru din: 14 Mai 2012, 08:49

Re: detasare la cerere

Mesajde costi_52 » 25 Iul 2014, 11:02

Puteţi solicita detaşarea pe un post de învăţător. Veţi ocupa funcţia didactică profesor pentru învăţământ primar.
costi_52
 
Mesaje: 1511
Membru din: 09 Dec 2007, 17:27

Re: detasare la cerere

Mesajde kudika » 15 Aug 2014, 16:57

aureliaa scrie:Sunt profesor titular de limba romana, fac naveta. As vrea sa stiu daca am dreptul sa ma detasez la cerere pe un post de invatătoare in localitatea mea de domiciliu. Mentionez ca inainte de a face Facultatea de Litere, am absovit un colegiu de institutori, dar nu am profesat niciodata ca invatatoare. In aceasta situatie as fi considerata profesor invatamant primar sau doar institutor?


am aceleasi studii ca doamna Aurelia, doar ca situatia la mine sta invers. sunt titular pe un post de învățător si vreau sa transfer titulatura pe limba romană.
daca cineva poate sa-mi spuna pasii care trebuie urmati. imi trebuie dosar, cu punctaj, cand trebuie sa-l depun, conform miscarii personalului didactic? trebuie sa existe si un acord intre scoala de unde plec si cea la care ma duc sau decide inspectoratul in urma analizarii dosarelor? ma gandesc ca va vrea si alta persoana acelasi post la transfer.
va rog, astept un raspuns documentat.
Multumesc!
kudika
 
Mesaje: 5
Membru din: 03 Aug 2007, 15:39

Re: detasare la cerere

Mesajde roxana-nicoleta » 15 Aug 2014, 22:49