Provoc discutii referitoare la "fenomenul" care se poarta in lumea educatiei -desegregarea. Sunt si nu sunt in totalitate de acord cu ea.
Cunosc ceea ce se intampla in zona noastra: constituirea claselor in forma "amestec" romani si rromi incepand din clasa I, ceea ce parca nu e rau. Asa se proceda si in anii anteriori revolutiei, dar pe atunci elevii majoritari erau copiii de romani. Acum situatia se cam schimba: majoritatea sunt de etnie rroma. Desegregam intr-o privinta si ii segregam pe romani despartindu-i, asa putini cum sunt de trei ani incoace, in clase cu colegi rromi.
Chiar nu am nici o problema cu etnia rroma, copiii sunt frumosi, sanatosi, oarecum emancipati, insa ce ma intriga este bulversarea intregului apanaj de elemente ce duc spre calitate: strategii didactice mult diversificate, influente nedorite, calitatea actului invatarii etc.
Fiecare dintre acestea si multe altele as dori sa le comentam intr-un dialog constructiv, pe cat se poate.