Cum sa faci performanta?

Cum pregatim un elev pentru performanta? Cum gasim elevii care sunt capabili?

Cum sa faci performanta?

Mesajde rosioru » 18 Mar 2006, 20:56

Sunt un profesor de istorie tanar (vechime 8 ani) si as dori de la colegii din tara (indiferent de specializare) sa-mi impartaseasca din experienta lor in A FACE PERFORMANTA. Recunosc ca pana nu de mult acest subiect nu ma interesa in mod deosebit. Am fost atrasa mai mult de obtinerea gradelor didactice (am gr. II din 2003) si de implicarea in tot felul de activitati educative (proiecte educationale, parteneriate etc). Am realizat insa ca un cadru didactic se poate numi PROFESOR abia cand are rezultate la olimpiada nivel judetean si national. Cred ca in acest demers de a deveni PROFESOR sunt "secrete" pe care as vrea sa le aflu de la PROFESORI. Asta numai daca si acestia doresc sa le impartaseasca. Ce spuneti?

Cu multumiri anticipate.

Mirela Rosioru
Avatar utilizator
rosioru
 
Mesaje: 305
Membru din: 06 Ian 2005, 17:17
Localitate: Constanta

Mesajde rosioru » 30 Mar 2006, 23:42

cred ca "secretele " performantei nu se pot dezvălui aşa... pentru toti. Asta ar insemna să fim toti exceptionali si atunci cine ar mai ocupa locul II? Oricum la baza oricarei performante stă munca, munca, munca... Ar fi fost totusi interesant sa aflam povesti de locul I...
Avatar utilizator
rosioru
 
Mesaje: 305
Membru din: 06 Ian 2005, 17:17
Localitate: Constanta

Mesajde sorana » 31 Mar 2006, 15:58

"Am realizat insa ca un cadru didactic se poate numi PROFESOR abia cand are rezultate la olimpiada nivel judetean si national." (citat)

A face performanta nu inseamna doar a ocupa locul I la cine stie ce concurs super/mega /galactic.