de blagavioleta2008 » 18 Aug 2009, 20:56
Eu merg mai departe...pentru că nu am primit nemulţumiri, critici, eventuale modificări...ceea ce înseamnă că pot considera acest proiect destul de realizabil şi acceptat de colegii de proiect.
Am ajuns la luna februarie 2010, în aceeaşi temă
Rolul cadrului didactic în comunitate:
a)...
b)....
c)... puncte scrise anterior
d) consilier al părinţilor dar şi al celorlaţi membri ai comunităţii, 01 - 28 februarie 2010, localul de şcoală şi al instituţiilor din comună cu care asigurăm parteneriate educaţionale, monitorizat informaţii, fotografii din timpul acestor activităţi, modele de teste pentru părinţi, probleme cu care se confruntă comunitatea, experienţe pozitive..., cadrele didactice şi părinţii din grupa de proiect, monitorizare într-un program de calculator pentru a fi prezentate şi transmise;
4. Vi-l "împrumutăm" pe Creangă ( în cazul nostru, iar al dumneavoastră alegeţi o personalitate din literatură, istorie, fizică, matematică...pe care l-aţi aniversat şi căruia aţi dedicat serbări), martie 2010, localul de şcoală, Casa Memorială din Humuleşti, Iaşi, cules informaţii importante, prezentat materiale din activităţi desfăşurate cu prilejul aniversărilor Ion Creangă, cadrele didactice şi copiii din proiect, monitorizare într-un program de calculator spre a fi vizionate şi apoi trimise partenerilor de proiect;
5. Vă invităm la noi şi vă propunem: ..... 01 - 30 aprilie 2010, excusie prin sat şi împrejurimi, judeţ, cules cele mai importante informaţii privind interesul copiilor pentru excursii tematice: muzee, case memoriale, monumente istorice, relief, trasee deosebite etc toată grupa de proiect, monitorizarea informaţiilor şi a fotografiilor într-un program de calculator, prezentarea şi trimiterea acestora partenerilor de proiect;
6. Cea mai frumoasă realizare a şcolii, a satului, în acest an şcolar!
01- 31 mai 2010, localitatea şi localul de şcoală, toată grupa de proiect, monitorizarea tuturor rezultatelor de peste an şi selectarea celor mai semnificative pentru a se prezenta experinţe model, monitorizarea informaţiilor, fotografiilor selectate într-un program pe calculator, vizionarea acestuia şi trimiterea partenerilor de proiect;
7. Pregătirea mapei "Expoziţia vacanţei mari" 01- 30 iunie, localul de şcoală, lucrarea şi selectarea celor mai bune lucrări ( desene, colaje, picturi şi alte lucrări practice creative, destinate fiecărei teme din proiect, exprimări artistice ale copiilor, cadrelor didactice şi părinţilor din grupa de proiect, organizarea şi asamblarea acestei mape într-un mod creativ;
Ănmânarea acestor mape fiecărui partener de proiect ( deci, fiecare va primi 23 de mape, din care va folosi lucrările într-o expoziţie de vară, deschisă în şcoală pentru toţi cei care doresc să vadă lucrări ale copiilor din toată România) va avea loc în momentul în care ne vom întâlni în excursia organizată la punctul 8. Cei care nu se pot prezenta la locul întîlnirii o vor primi prin poştă.
8. Geografie de vacanţă în perioada iulie - august (la o dată stabilită de comun acord) oraşul Sibiu ( l-am ales pentru că este oraş european, aproape de centrul ţării, multe obiective de vizitat până la el, posibilităţi de cazare la Administraţia taberelor unde este ieftin şi oarecum sigur, obiective de vizitat în oraş etc...) grupa de proiect ( cu selectarea celor mai sârguincioşi copii, cadre didactice, părinţi în cadrul proiectului) pregătirea itinerarului, stabilirea obiectivelor.... monitorizarea informaţiilor şi imaginilor într-un program de calculator şi supus spre vizionării copiilor din şcoală;
Acestea ar fi temele ce trebuie parcurse cu toţii, în ordine, pentru a prezenta materialele primite şi a lucra la celelalte, în acelaşi ritm şi timp.