BUZUNARUL PĂRINŢILOR

BUZUNARUL PĂRINŢILOR

Mesajde stela_stela » 14 Apr 2007, 19:33

Folosesc literatură, foi,planşe,discuri,xerox...............şi toate din buzunarul meu.Nu reuşesc să implic părinţii,aş vrea să o facă din proprie iniţiativă,dar din păcate... :cry:
Sugeraţi vreo modalitate,cum aşi face-o politicos şi frumos.
stela_stela
 
Mesaje: 16
Membru din: 25 Feb 2007, 23:19

Mesajde goodmorningsun » 14 Apr 2007, 20:33

Draga Stela
Am fost si eu candva in situatia ta, dar cu multa rabdare vei reusi sa-i faci pe parinti sa te inteleaga.Eu am reusit dar dupa mai mult timp, acum este OK.
goodmorningsun
 
Mesaje: 15
Membru din: 05 Apr 2007, 20:35

Mesajde simona » 14 Apr 2007, 21:27

Eu sunt profesor de matematica si folosesc destule .La inceput a fost din buzunar dar elevilor placandu-le activitatile au venit singuri cu cele necesare, bineinteles la cerecea mea.ve-ti reusi , mai greu dar nu va pierdeti speranta ! Apropo citesc la invatamantul primar pentru o colega!
simona
 
Mesaje: 14
Membru din: 22 Mar 2004, 23:28

Mesajde stanuta_grigorica » 14 Apr 2007, 22:08

Din proprie initiativa n-o vor face daca nu le aduci la cunostinta ca toate acestea costa! Eu am implicat colectivul de parinti in toate acestea. Le-am prezentat avantajele folosirii acestor materiale, le-am explicat ca nu e obligatoriu sa lucrez cu fise, xerox, CD-uri, etc dar este benefica pentru reusita scolara a copiilor. Au inteles si au fost de acord sa sustina aceste cheltuieli. Casierul clasei are in gestionare un mic fond din care procuram cele necesare, toate cheltuielile sunt la vedere si cand se termina pusculita singuri o completeaza, nu mai este nevoie sa le cer eu!
stanuta_grigorica
 
Mesaje: 1095
Membru din: 06 Noi 2004, 21:55

Mesajde stela_stela » 14 Apr 2007, 22:46

:wink: Vă mulţumesc pentru o încurajare mă gîndeam să-i invit să pregătim materiale pentru o lecţie împreună, dar n-am găsit momentul potrivit.
stela_stela
 
Mesaje: 16
Membru din: 25 Feb 2007, 23:19