Balul bobocilor! - sugestii

Despre ce facem noi in scoala: proiecte, colaborari, activitati inedite

Balul bobocilor! - sugestii

Mesajde gica_ionescu » 22 Oct 2009, 19:48

Dragi colegi,
Va rog sa imi dati o sugestie pentru balul bobocilor! As mai avea 2 saptamani termen de pregatire. Am tot cautat pe net si m-am impotmolit. Mai sunt cateva clase la care subiectul nu este clar.Stiu ca sunteti ocupati ...Stiu ca nu aveti timp...Dar am invatat multe lucruri de la dv. si cred in solidaritatea noastra! Va rog- a suta oara - sa ma ajutati!
Cu consideratie,

Gica
Avatar utilizator
gica_ionescu
 
Mesaje: 1154
Membru din: 18 Iul 2004, 10:29

Re: Balul bobocilor! clasa 9 - sugestii

Mesajde invatator » 22 Oct 2009, 21:13

Noi, cei de la Scoala "L Blaga" din Ocna Mures procedam astfel:
-"Boboceii " din clasele incepatoare, respectiv I si a V-a, sunt prezentati de elevii " Fostii boboci" din anul trecut ( a II-a si a VI-a).
Sunt 2 sectiuni:
Clasele I
Clasele a V-a
Pentru prima sectiune: se pregatesc ecusoane, sunt prezentati cu clasa si dascalul, dar individual, si fiecare clasa de bobocei pregateste o surpriza pe care o prezinta.
Pentru a doua sectiune: dupa prezentare, clasele a VI-a, care sunt organizatorii de drept, deruleaza un concurs cu mai multe probe pentru desemnarea titlurilor de Miss Boboc 2009 si Mister Boboc 2009. Probele se bazeaza, in general, pe diferite dansuri, intrebari din diferite domenii, probe practice de recitare sau interpretarea unui cantec. Depinde si de imaginatia elevilor( si au, slava Dlui!). Totdeauna e si ceva hazliu...
In juriu implicam copii, dascali si parinti.
Miss si Mister Boboc din anul anterior inmaneaza coronita si panglica noilor castigatori.
Urmeaza dansul castigatorilor si dans pentru toata lumea.

Succes!

E Carunta

Pentru vizualizare: http://www.ocna-mures.info/ocna-mures/b ... bocilor-2/
invatator
 
Mesaje: 525
Membru din: 25 Iul 2004, 17:25
Localitate: Ocna Mures

Re: Balul bobocilor! clasa 9- sugestii