de clapa_valentina » 12 Feb 2008, 21:05
Sunt educatoare, responsabil al comisiei de evaluare a calitatii din unitate, functionam de 1 an si nu am beneficiat de nici o instruire in acest sens, tot dosarul l-am intocmit pe baza studiului legislatiei (am inteles cum ne-am priceput) si cu sprijinul documentelor aparute pe didactic. Deoarece am vazut cu sunteti in tema cu ,,problema" as dori sa va adresez cateva intrebari deoarece una am inteles din legislatie si de multe ori alta ni s-a ,,explicat" de catre director (ma refer strict la functionarea comisiei in unitate):
1. ce rol are directorul in comisie?
2. cui suntem subordonati ?
3. cine convoaca intalnirile comisiei?
4. cine aproba documentele elaborate de comisie (exista si un supervizor extern comisiei)?
5. cine elaboreaza regulamentul de organizare si functionare a comisiei (comisia sau CA)?
6. cine stabileste directiile de evaluare, comisia sau CA?
7. care este frecventa intalnirilor comisiei? (saptamanal, lunar....)
8. cate rapoarte de informare trebuie sa elaboram pe an scolar? (semestrial, anual sau lunar)
Probabil ca as mai avea si alte intrebari, dar ma gandesc sa nu par neinformata. Am citit tot ce a aparut pe edu.ro si la inspectia RODIS inspectorul care a verificat dosarul comisiei a fost foarte multumit. Totusi, am o serie de nelamuriri pe care nici macar dansul nu mi le-a elucidat.
Va multumesc pentru sprijin.