analiza SWOT

Mesajde mariapetrican » 13 Mar 2007, 11:56

Buna!
Sunt nou venita pe forum.Ma bucur ca v-am descoperit!
Ma puteti ajuta si pe mine cu un model de analiza SWOT?
Adresa mea:mariapetrican@yahoo.co
Multumiri anticipate!!!!!! :oops:
mariapetrican
 
Mesaje: 39
Membru din: 13 Mar 2007, 11:46

analiza SWOT

Mesajde danieluta » 13 Mar 2007, 19:46

Nu stiu daca ceilalti colegi au primit o analiza swot a clasei ,dar eu pot spune ca nu am primit si deci VA ROG MUUUUUUUUULT DE TOT AJUTATI-MA CU O ASTFEL DE ANALIZA deoarece la noi in judet pe cine am intrebat(bineinteles cunoscuti) nu stie nimeni nimic,nu a auzit nimeni nimic.
danieluta
 
Mesaje: 59
Membru din: 27 Ian 2007, 01:56

Mesajde ine_li » 15 Mar 2007, 22:39

Si eu as fi interesata de un model de analiza pentru clasa. ine_li@yahoo.com
Va multumeeesc!
ine_li
 
Mesaje: 589
Membru din: 13 Feb 2007, 09:50

Mesajde dddddd » 18 Mar 2007, 11:56

Daca cautati ID-ul dddddd veti gasi mai multe modele de analiza SOWT. Gasiti si un material despre analiza SOWT: ce inseamna, cum se aplica,etc. Sper sa va fie de ajutor.
dddddd
 
Mesaje: 259
Membru din: 28 Oct 2005, 10:27
Localitate: Alba Iulia

Mesajde ine_li » 19 Mar 2007, 10:19

Am primit modelul.
Multumesc mult!
ine_li
 
Mesaje: 589
Membru din: 13 Feb 2007, 09:50

Mesajde olala » 26 Mar 2007, 16:12

Multumesc mult ptr. ajutor! Cam tarziu,... am avut grave probleme familiare. Sper sa-mi accepti scuzele. OFELIA
olala
 
Mesaje: 12
Membru din: 04 Feb 2007, 17:48

Mesajde cristinat » 03 Apr 2007, 20:56

M-ar interesa si pe mine un model de analiza pentru clasa .Adresa mea de mail este :tomescu.cristinamaria@yahoo.com .

Va multumesc foarte mult !
cristinat
 
Mesaje: 3605
Membru din: 01 Mar 2007, 22:33

Mesajde dany_spy65 » 03 Apr 2007, 21:47

As avea si eu nevoie de o analiza SWOT a unei clase de elevi. Daca se poate. Adresa mea este dany_spy@yahoo.com
Multumesc!
dany_spy65
 
Mesaje: 6
Membru din: 01 Apr 2007, 15:50

Mesajde dannuta » 03 Apr 2007, 22:03

si eu as vrea dc se poate si aveti bunavointa,o analiza swot pt clasa de elevi.Adresa mea este mdanutya@yahoo.com.VA MULTUMESC FOARTE MULT
dannuta
 
Mesaje: 2
Membru din: 15 Sep 2006, 18:05

Mesajde efodorean » 04 Apr 2007, 06:52

dannuta scrie:si eu as vrea dc se poate si aveti bunavointa,o analiza swot pt clasa de elevi.Adresa mea este mdanutya@yahoo.com.VA MULTUMESC FOARTE MULT


Cum se face o analiza SWOT
25 Mai 2006
MyBank.ro
Un pas important in analiza situatiei dvs este stabilirea calitatilor firmei dvs, defectele, oportunitatile de piata si amenintari, printr-o analiza SWOT. Acesta este un proces foarte simplu care poate oferi intelegere foarte profunda a problemelor potentiale si critice care pot afecta o afacere.
Analiza SWOT incepe prin efectuarea unui inventar a calitatilor si slabiciunilor interne in organizatia dvs. Apoi veti nota oportunitatile si amenintarile externe care pot afecta organizatia dvs., bazandu-va pe piata dvs si pe mediul inconjurator. Nu va preocupati sa elaborati pe aceste subiecte in acest stadiu, cel mai bine ar fi sa incepeti schematic.
Notati factorii care vi se par relevanti in fiecare din cele patru zone. Veti dori sa revedeti ce ati scris pe masura ce va elaborati planul de marketing. Principalul scop al analizei SWOT este de a identifica si de a atribui fiecare factor, pozitiv sau negativ, uneia din cele patru categorii, permitandu-va sa va priviti afacerea dintr-un punct de vedere obiectiv. Analiza SWOT va fi un instrument foarte util in dezvoltarea si confirmarea telurilor dvs si a strategiei dvs de marketing.
Anumiti experti sugereaza sa subliniati mai intai oportunitatile si amenintarile externe inaintea calitatilor si defectelor. In orice caz, va trebui sa revizuiti in detaliu toate cele patru zone.
Puncte forte
Punctele forte descriu atributele pozitive, tangibile si intangibile, interne, ale organizatiei dvs. Acestea sunt sub controlul dvs. Ce faceti bine? Ce resurese aveti? Ce avantaje aveti fata de concurenta?
Poate doriti sa va evaluati punctele forte in functie de zona, ca merketing, finante, manufactura si structura organizationala. Punctele forte includ atributele pozitive ale oamenilor implicati in afacere, incluzand cunostintele lor, trecutul lor, educatie, referinte, contacte, reputatie sau capacitate, pe care acestia le aduc in afacere. Punctele forte includ bunurile tangibile ca de exemplu capital disponibil, echipament, credit, clienti stabili, canale de distribuite existente, materiale cu drepturi de autor, patente, sisteme de informare si procesare, si alte bunuri de valoare din afacerea dvs.
Punctele forte capteaza aspectele interne pozitive ale afacerii dvs si adauga valoare sau va ofera un avantaj in fata concurentei. Aceasta este o oportunitatea pt dvs de a va reaminti valoarea afacerii dvs.
Puncte slabe
Tineti cont de punctele slabe ale afacerii dvs. Punctele slabe sunt factori care sunt sub controlul dvs si care va impiedica sa obtineti sau sa mentineti o calitate competitiva. Ce zone trebuie imbunatatite?
Punctele slabe ar putea include lipsa de experienta, resurse limitate, lipsa de acces la tehnologie sau capaciatate, oferta de servicii inferioara sau o localizare slaba a afacerii dvs. Acestia sunt factori care sunt sub controlul dvs, dar dintr-o varietate de motive, au nevoie de imbunatatire pentru a va putea atinge efectiv obiectivele dvs de marketing.
Punctele slabe capteaza aspectele negative interne ale afacerii dvs care scad din valoarea pe care o oferiti sau va plaseaza intr-un dezavantaj concurential. Aceste sunt zone pe care trebuie sa le imbunatatiti pentru a putea concura cu cel mai puternic competitor al dvs. Cu cat va identificati punctele slabe cu mai multa acuratete, cu atat mai valoroasa va fi aceasta analiza pentru dvs.
Oportunitati
Oportunitatile evalueaza factorii atractivi externi care reprezinta motivul existentei si prosperitatii afacerii dvs. Acesti sunt factorii externi ai afacerii dvs. Ce oportunitati exista in sectorul dvs de piata sau in jurul dvs din care puteti spera sa beneficiati?
Aceste oportunitati reflecta potentialul pe care-l puteti realiza prin implementarea strategiilor dvs de marketing. Oportunitatile pot fi rezultatul cresterii pietei, schimbului in stilul de viata, rezolvarea problemelor asociate cu situatii curente, o perceptie pozitiva asupra afacerii dvs din partea pietei sau capacitatea de a oferi o valoare mai mare ceea ce va crea o cerere crescuta pentru serviciile dvs. Daca este relevant, plasati perioade de timp in jurul oportunitatilor. Reprezinta o oportunitate constanta sau este ceva de moment? Cat de importanta este sincronizarea dvs.?

Poti adapta acest model de analiza si la clasa.Mie mi-a fost de ajutor.
efodorean
 
Mesaje: 2530
Membru din: 04 Aug 2004, 07:00
Localitate: Cluj-Napoca

Mesajde dany_spy65 » 04 Apr 2007, 20:14

Multumesc mult pentru raspuns. Imi cer scuze, dar trebuie sa-mi fac timp sa intru zilnic in retea.
dany_spy65
 
Mesaje: 6
Membru din: 01 Apr 2007, 15:50

Mesajde gilda53 » 24 Apr 2007, 15:46

Si eu as dori un asemenea model pentru clasa. Multumesc mult(sudi1g1@yahoo.com)
Avatar utilizator
gilda53
 
Mesaje: 46
Membru din: 13 Ian 2007, 18:56

Anterior

Înapoi la Invatamant primar

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori