am nevoie de ajutor

am nevoie de ajutor

Mesajde mivetira » 12 Ian 2007, 12:45

ajutooooooooor ajutati ma am nevoie de o lucrare intitulata"MEMORIZAREA, CA ACTIVITATE DE EDUCARE A LIMBAJULUI" pentru prescolari
astept un raspuns pe mivetira@yahoo.com
va multumesc
mivetira
 
Mesaje: 2
Membru din: 21 Dec 2006, 00:44

Mesajde daanna » 31 Ian 2007, 21:11

Buna seara la toata lumea...
Ma bucur sa vad ca pe acest forum exista oameni capabili care iti pot fi de un real folos.
Lucrez ca educatoare la o gradinita cu program prelungit, am grupa mijlocie si as avea nevoie de ajutor. In martie am de tinut o activitate la cercul pedagogic si nu stiu ce este mai indicat sa tin, o activitate matematica sau una practica?
Am mari emotii fiindca nu am mai tinut nici o activitate la un cerc si sunt si debutanta...nu as vrea sa fie ceva banal, mai ales ca anul acesta trebuie sa imi dau si examenu de def si vreau sa fie ca o verificare, in special pentru mine.
Vi-as ramane vesnic recunoscatoare daca m-ati ajuta cu cateva idei.
Am uitat sa precizez ca tematica este "Primavara-aspecte caracteristice"
Adresa mea de e-mail este dannacinar@yahoo.com
Va multumesc mult de tot.
daanna
 
Mesaje: 15
Membru din: 11 Ian 2007, 22:38

Mesajde pistol_mada » 01 Feb 2007, 17:42

pai eu zic sa tii ce stapanesti tu mai bine dintre cele doua...si mai ales la ce se descurca mai ine cei mici...succes
Avatar utilizator
pistol_mada
 
Mesaje: 327
Membru din: 06 Iul 2006, 00:53

Mesajde catadeli35 » 01 Feb 2007, 20:53

Intai te hotarasti ce fel de activitate vrei sa tii,iar noi vom sari cu idei sa te ajutam.Nu cred ca suntem in masura sa alegem activitatea pe care sa o desfasori.Asteptam tema!
catadeli35
 
Mesaje: 161
Membru din: 25 Oct 2005, 20:29

Mesajde daanna » 04 Feb 2007, 22:49

Buna seara...