admitere la liceu -sectia vocational arhitectura

Sectiune dedicata dialogului parinti-educatori

admitere la liceu -sectia vocational arhitectura

Mesajde lyly_mate » 05 Feb 2009, 19:51

Sunt parintele unui elev de clasa a VIII care doreste inscrierea la liceul de arta -sectia arhitectura .Cum obiectul desen in scoala generala nu beneficiaza de profesor de specialitate, avem o mare problema - nu stim nimic despre -a desena .Cine ma poate indruma, ce sa fac , unde sa caut informatii , îi rămân recunoscător. [/b][/i]
lyly_mate
 
Mesaje: 28
Membru din: 29 Dec 2008, 21:28

Mesajde agenda » 06 Feb 2009, 00:22

Ar trebui sa va incepeti 'sondajele' la Liceul de arta ; acolo veti afla in ce consta proba de vocational . Stiu ca are de trei valoare la media de admitere , ca este cea mai buna clasa , deci sunt admisi cei mai talentati copii !!! Daca nu aveti 'nimic de-a face cu a desena' , faceti-l altceva !!! Nu cred ca doriti sa luati locul unui copil talentat care munceste de mic si are rezultate la desen ...Fara suparare , dar a devenit o moda ca parintii sa face absolut orice pentru a-si sti copii in aceste clase. E la arhitectura , spun ei.... adica este deja arhitect ! Copii de la liceul de arta au 6 ore de specialitate pe saptamina , cum credeti fiul/fiica dvs va 'avea de-a face cu desenatul' in PATRU LUNI ?!
agenda
 
Mesaje: 22
Membru din: 06 Noi 2006, 12:54

Mesajde petronela_slavu » 06 Feb 2009, 09:14

Fiica mea este eleva la Liceul de Muzica si Arte Plastice Sigismund Toduta din Deva.
Va pot spune in ce au constat probele de admitere, dar nu stiu daca sunt aceleasi criterii la toate liceele si in toti anii.
Oricum, talentul la desen conteaza.
Succes!

IV. Modalităţi /date privind selecţia candidaţilor

 Pentru specializările: Arte plastice şi decorative, Arhitectura, arte ambientale şi design
A. PROBA DE PERCEPŢIE VIZUALĂ